Artykuł sponsorowany

Instalacja centrali telefonicznej przez firmę PW Multiko

 Instalacja centrali telefonicznej przez firmę PW Multiko

Współcześnie działanie firmy opiera się na sieci internetowej, która pozwala utrzymywać stały kontakt z klientami, a także umożliwia szybkie łączenie się z innymi pracownikami w tym samym przedsiębiorstwie. Dzięki centrali telefonicznej procesy te zachodzą jeszcze szybciej. Instalacją takich systemów zajmuje się PW Multiko, który od ponad 30 lat zajmuje się sprawami związanymi z telekomunikacją.

Czym jest i jak działa centrala telefoniczna?

Centrala telefoniczna jest to zespół urządzeń, który przeznaczony jest do łączenia abonentów sieci telekomunikacyjnej na czas wymiany informacji. Pozwala ona połączyć sieć wewnętrzną z centralami telefonicznymi lub serwerami operatorów. Umożliwia to kierować ruchem wewnętrznym w danym przedsiębiorstwie. Pierwsze centrale były obsługiwane manualnie, a później zastąpiły je analogowe. Obecnie dostępne są nowoczesne wersje, które posiadają dodatkowe funkcje takie jak: poczta głosowa, nagrywanie rozmów czy tworzenie kolejki połączeń.

Instalacja centrali telefonicznej pozwala przedsiębiorstwu usprawnić swoją pracę. Dzięki zastosowaniu jej wirtualnej wersji nie jest już potrzebne używanie fizycznych urządzeń. Zamiast tego używane są telefony z numerem IP, które na stałe podłączone są do centralnej sieci telefonicznej. Dzięki temu możliwe jest stworzenie automatycznego systemu obsługi klienta, a przy tym nie wymaga to inwestowania w drogie, fizyczne wersje tej usługi.

Jakie funkcje oferuje centrala telefoniczna?

Centralę telefoniczną można w pełni dostosować pod wymagania klienta. Jednak przez tym, jak przejdzie się do personalizacji, należy poprawnie ją zainstalować. Takie usługi oferuje firma PW Multiko z siedzibą w Świdnicy. Dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu oferuje profesjonalne projektowanie i montaż sieci telefonicznych, które spełnią oczekiwania najbardziej wymagającego klienta.

Posiadając centralę telefoniczną, można dostosować ją do wielu wymagań przedsiębiorstwa. Jednymi z podstawowych funkcji, które mają, są np.:

  • automatyczne generowanie zapowiedzi Text2Speech

  • call center, contakt center,

  • komunikator, czat, wysyłanie sms-ów,

  • nagrywanie rozmów,

  • voice2mail, fax2mail,

  • konferencje i video konferencje,

  • zarządzalne kolejkowanie połączeń.

Technologia ta umożliwia połączenie siedziby głównej z innymi działami w kraju, jak i za granicą. Dzięki połączeniu tych funkcji w jedną centralę praca zostaje bardzo ułatwiona, przez co stanowi obowiązkowy element prowadzenia każdej działalności.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz