Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6221900811
REGON: 301394138
Rok założenia:
2010

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Sieradz, Wojska Polskiego 5 lok. 23
Oferujemy kompleksowe usługi z zakresu transportu i spedycji. Zasięg działalności naszej firmy obej...
Oferujemy mechanikę pojazdową. W zakres naszych usług wchodzą naprawy samochodów, diagnostyka samoc...
Nasza firma to nie tylko solidny partner w obszarze transportu i logistyki, ale także gwarancja bez...
W ramach naszych usług zajmujemy się sprzedażą oraz transportem wysokiej jakości materiałów sypkich...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Ślak Roman. Usługi transportowe" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 6221900811. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 301394138.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Rojów w województwie wielkopolskim. Początek działalności firmy na rynku to 2010 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na Piaski 51. Korespondencyjny kod pocztowy to: 63-500 Rojów. Kompletne współrzędne GPS to: 51.4145999749457N, 17.8902899735537E. Branża Usługi transportowe to dziedzina, w której firma "Ślak Roman. Usługi transportowe" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 668 430 107 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt Ślak Roman. Usługi transportowe

Ślak Roman. Usługi transportowe, Rojów

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Ślak Roman. Usługi transportowe


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.