Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
09:00 - 17:00
Wt.
09:00 - 17:00
Śr.
09:00 - 17:00
Cz.
09:00 - 17:00
Pt.
09:00 - 17:00
Sb.
Zadzwoń i sprawdź
Nd.
Zadzwoń i sprawdź
Dane rejestrowe:
NIP: 5220103609
REGON: 01204769900101
Rok założenia:
1991
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Łódzkie Centrum Reklamy wypracowało sobie renomę dzięki rzetelności i uczciwemu podejściu do obowią...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Polska Dziennik Zachodni. Dział sprzedaży reklam" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 5220103609. Firma ma numer REGON: 01204769900101.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Dąbrowa Górnicza w województwie śląskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 1991. Firmę można odwiedzić pod adresem: Konopnickiej 30. Kod pocztowy do korespondencji to: 41-300 Dąbrowa Górnicza. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 50.3304873137255N, 19.1943934705882E. Przedsiębiorstwo "Polska Dziennik Zachodni. Dział sprzedaży reklam" działa od lat w branży Biura ogłoszeń.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 32 262 66 33. Można nas odwiedzić w godzinach: Pn.-Pt.: 09:00-17:00.

Kontakt

Kontakt Polska Dziennik Zachodni. Dział sprzedaży reklam

Polska Dziennik Zachodni. Dział sprzedaży reklam, Dąbrowa Górnicza

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Polska Dziennik Zachodni. Dział sprzedaży reklam


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.