Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5221190763
REGON: 011161660
Rok założenia:
2010

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Głównym przedmiotem działalności firmy IT Omega są usługi telekomunikacyjne. Możemy Państwu zapropo...
Oferuję kompleksowe usługi informatyczne, zarówno dla Klientów indywidualnych, jak i dla firm. Zape...
Jednym z głównych obszarów naszej działalności jest analityka w dziale controllingu. Jako kadra fir...
Nasza firma specjalizuje się w dostarczaniu zaawansowanych rozwiązań informatycznych, które wspiera...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Mirosław Michalski Agencja Reklamowa Pro - Concept Mirosław Michalski" w rejestrze gospodarczym to: 5221190763. Numer REGON firmy to: 011161660.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2010. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Złocienia 10 lok. 11. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 01-168 Warszawa. Kompletne współrzędne GPS to: 52.2428911301497N, 20.961396637479E. Firma "Mirosław Michalski Agencja Reklamowa Pro - Concept Mirosław Michalski" prowadzi swoją działalność w branży Usługi informatyczne.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Mirosław Michalski Agencja Reklamowa Pro - Concept Mirosław Michalski

Mirosław Michalski Agencja Reklamowa Pro - Concept Mirosław Michalski, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Mirosław Michalski Agencja Reklamowa Pro - Concept Mirosław Michalski


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.