Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7321970935
REGON: 383989847
Rok założenia:
2019

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Fotografia to nie tylko moja praca, ale również wielka pasja. Wspaniale jest móc zatrzymać w kadrze...
Jestem fotografikiem z wieloletnim doświadczeniem, dla którego fotografowanie to zarówno praca, jak...
Moją główną inspiracją artystyczną oraz obszarem fotograficznych zainteresowań jest fotografia kobi...
Nazywam się Michał Mielczarek i jestem założycielem firmy Foto-Błysk. Fotografia to moja wieloletni...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Marta Tereszczak" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 7321970935. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 383989847.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Zgierz w województwie łódzkim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2019. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Bazylijska 22. Kod pocztowy do korespondencji to: 95-100 Zgierz. Kompletne współrzędne GPS to: 51.861359104596N, 19.399649566463E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: marta.tereszczak@wp.pl. Przedsiębiorstwo "Marta Tereszczak" działa od lat w branży Usługi fotograficzne.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 793 080 650 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt Marta Tereszczak

Marta Tereszczak, Zgierz

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Marta Tereszczak


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.