Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6891000311
REGON: 370240200
Rok założenia:
1995

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Naszymi klientami są przede wszystkim firmy, ale obsługujemy też osoby prywatne oraz rolników. Jest...
Dzięki Unii Europejskiej oraz otwartym granicom przepływ pracowników, czy też prowadzenie działalno...
Przemyśl, płk. Borelowskiego 1
Głównym profilem naszej działalności są usługi rachunkowe. Zajmujemy się przede wszystkim księgowoś...
Nasze biuro księgowe to przede wszystkim kompleksowa obsługa dla różnego rodzaju przedsiębiorstw or...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Mario. Biuro rachunkowe. Frąckowiak M." w rejestrze gospodarczym to: 6891000311. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 370240200.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Ustrzyki Dolne w województwie podkarpackim. Działa na rynku od 1995 roku. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 38-700 Ustrzyki Dolne. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 49.4351934509804N, 22.5731940196078E. Branża, w której specjalizuje się firma "Mario. Biuro rachunkowe. Frąckowiak M." to Biura rachunkowe.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 13 461 21 14.

Kontakt

Kontakt Mario. Biuro rachunkowe. Frąckowiak M.

Mario. Biuro rachunkowe. Frąckowiak M., Ustrzyki Dolne

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Mario. Biuro rachunkowe. Frąckowiak M.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.