Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
09:00 - 17:00
Wt.
09:00 - 17:00
Śr.
09:00 - 17:00
Cz.
09:00 - 17:00
Pt.
09:00 - 17:00
Sb.
09:00 - 13:00
Nd.
Zadzwoń i sprawdź
Dane rejestrowe:
NIP: 6312170672
REGON: 273823460
Rok założenia:
1998

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

O firmie

Firma "Makar s.c. Agencja fotograficzna, cyfrowe laboratorium fotograficzne" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 6312170672. Firma ma numer REGON: 273823460.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Zabrze w województwie śląskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 1998 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na 3 Maja 36. Korespondencyjny kod pocztowy to: 41-800 Zabrze. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 50.2969818823529N, 18.7872458627451E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: kontakt@digi-foto.pl. Branża, w której specjalizuje się firma "Makar s.c. Agencja fotograficzna, cyfrowe laboratorium fotograficzne" to Agencje fotograficzne.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 32 376 11 80. Firma jest otwarta w godzinach: Pn.-Pt.: 09:00-17:00; Sb.: 09:00-13:00.

Kontakt

Kontakt Makar s.c. Agencja fotograficzna, cyfrowe laboratorium fotograficzne

Makar s.c. Agencja fotograficzna, cyfrowe laboratorium fotograficzne, Zabrze

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Makar s.c. Agencja fotograficzna, cyfrowe laboratorium fotograficzne


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.