Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5222589042
REGON: 382083122
Rok założenia:
2018

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Staramy się żyć w zgodzie z naturą i przekonywać do tego innych, dlatego do naszych zadań należy wy...
Nasze produkty wykorzystywane są między innymi w medycynie, nauce, przemyśle oraz ochronie środowis...
W ofercie hurtowni Lipstore, mieszczącej się w Kielcach, znajdziecie bogaty wybór produktów znajduj...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 5222589042 została umieszczona firma: ""KosLab" Paulina Koszniec". Numer REGON przedsiębiorstwa to: 382083122.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Warszawa w województwie mazowieckim. Działa na rynku od 2018 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Sabały 21 lok. 21. Kod pocztowy do korespondencji to: 02-495 Warszawa. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.1895171959158N, 20.9071811990409E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: p.koszniec@koslab.pl. Firma ""KosLab" Paulina Koszniec" prowadzi swoją działalność w branży Hurtownie i producenci farmaceutyków.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 885 858 282 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt "KosLab" Paulina Koszniec

"KosLab" Paulina Koszniec, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie "KosLab" Paulina Koszniec


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.