Dodatkowe dane

2001

Polecane oferty

Sieradz, Wojska Polskiego 5 lok. 23
Oferujemy kompleksowe usługi z zakresu transportu i spedycji. Zasięg działalności naszej firmy obej...
Świadczymy usługi koparkami, koparkoładowarkami, wywrotkami i walcami drogowymi oraz innymi mniejsz...
Firma Doroty Kowalczyk zajmuje się świadczeniem usług obejmujących transport towarowy oraz autotran...
Łódź, Skautów Łódzkich 19
Proponujemy Państwu kompleksowe usługi logistyczne w zakresie transportu ładunków nadgabarytowych. ...

O firmie

Firma Jaguar swoją siedzibę ma w Korablewie, w powiecie bełchatowskim, w województwie łódzkim. Naszym przedsiębiorstwem zarządza Katarzyna Kusiak. Specjalizujemy się w przewozach osobowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1993 roku, posiadamy więc wieloletnie doświadczenie. W ramach świadczonych usług wynajmujemy pojazdy, a także obsługujemy stałe linie.

Oferta

Jesteśmy profesjonalistami, którzy podczas świadczenia usług transportowych szczególny nacisk kładą na jakość. Zależy nam, by zawsze była możliwie najwyższa i dokładamy wszelkich starań, by tak było. Zatrudniamy wyłącznie doświadczonych kierowców, którzy przechodzą regularne badania wzroku i szybkości reakcji. Państwa bezpieczeństwo jest dla nas kwestią priorytetową. Zawsze wybieramy sprawdzone trasy i unikamy korków, by szybko dotrzeć w wyznaczone miejsce. Wszystkie te czynniki sprawiają, że nasza firma przewozowa jest najlepszym wyborem.

Wyposażyliśmy się w pojazdy renomowanych producentów. Są one praktyczne i bogato wyposażone. Dysponujemy autokarami i busami z licznymi wygodami ułatwiającymi przejazdy zarówno na krajowych, jak i zagranicznych trasach. Mają one komfortowe fotele, klimatyzację, sprzęt DVD oraz ogrzewanie. Jesteśmy w stanie przewozić od 9 do 69 pasażerów jednocześnie. Z naszych usług korzystają więc organizatorzy wycieczek, pielgrzymek, zorganizowane grupy pracowników, a także szkoły.

Ponadto zajmujemy się obsługiwaniem przyjęć okolicznościowych. Klientów dowozimy na przykład na wesela, imprezy urodzinowe czy jubileuszowe lub na pogrzeby. Otrzymaliśmy wiele pozytywnych rekomendacji potwierdzających Państwa zadowolenie z podjętej z nami współpracy. Zaufało nam szerokie grono osób, które stale się powiększa.

Jeździmy też na liniach regularnych na trasie Dęby Wolskie - Bełchatów oraz Rusiec - Bełchatów. Ze szczegółowym rozkładem można się zapoznać na naszej stronie internetowej. Zachęcamy do jej odwiedzenia i obejrzenia galerii zdjęć.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do kontaktu i podjęcia współpracy z doświadczoną firmą przewozową.

Kontakt

Kontakt Jaguar Katarzyna Kusiak

Jaguar Katarzyna Kusiak, Korablew

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (40)

Opinie o firmie Jaguar Katarzyna Kusiak

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.

Średnia ocen

Opinie użytkowników

Marek
30.01.2021
Jeszcze kiedy chodziłem do szkoły kilka razy jechałem z nimi na wycieczki. Miło to wspominam. Autokary były bardzo czyste i wygodne.
Asia
23.11.2020
Nie boję się z nimi wysyłać dzieci. Wiem, że pracują dla tej firmy doświadczeni kierowcy, a autokary są sprawne. Przed wyjazdem sprawdzała to policja.
Jarek
02.09.2020
Jazda ich autobusami to przyjemność. Nie pamiętam żebym siedział na wygodniejszych fotelach w jakimś innym autobusie.
Irek
17.07.2020
Szukałem busa do obsługi wieczoru kawalerskiego i trafiłem na ofertę firmy Jaguar. Przekonali mnie do siebie ceną i dobrymi opiniami.
Leszek
26.05.2020
Jechałem z firmą Jaguar na zimowisko i jestem bardzo zadowolony. Sprzęt jechał razem z nami, bo mają odpowiednią przyczepkę do tego.
Jacek
06.03.2020
Moja firma korzysta z usług Jaguara przy przewozach pracowniczych. To tańsze niż zakup własnego autobusu.
Konrad
4.0
14.01.2020
Organizują wyjazdy krajowe i zagraniczne. Byłem na kilku wycieczkach, które obsługiwali i bardzo przyjemnie się jechało.
Filip
10.11.2019
Widać, że kierowcy są doświadczeni. Bezpieczeństwo pasażerów stawiają na pierwszym miejscu.
Kinga
17.09.2019
Wygodne, klimatyzowane autokary. Dzięki temu podróż latem nie jest mordęgą jak w pociągach.
Emil
01.07.2019
Firma podstawiła autobus na pogrzeb osoby z mojej rodziny. Dzięki temu żałobnicy mogli się przemieści z kościoła na cmentarz i później na stypę.
Andrzej
11.05.2019
Atrakcyjne ceny wynajmu autokarów. Sprawdzałem oferty i Jaguar ma najniższe w okolicy.
Mateusz
26.03.2019
Zawsze jeżdżą punktualnie. Cieszę się, bo tylko dlatego jestem w pracy na czas.
Pamela
05.02.2019
Polecam zdecydowanie. Mają dużą wiedzę i doświadczenie. Wszyscy czuliśmy się bezpiecznie podróżując z firmą JAGUAR.
Manuela
06.01.2019
Świadczą profesjonalne usługi transportowe. Prowadzą firmę, która spełniła wszystkie moje oczekiwania, a jestem osobą wymagającą.
Luiza
19.12.2018
Szybko odpisują na maile i odpowiadają na pytania. Podejście do klienta w pełni zadowalające.
Kasjan
10.11.2018
Bardzo mi się podoba ich strona internetowa. Jest przejrzysta i można się dzięki niej zapoznać z profilem działalności firmy. Są też zdjęcia pojazdów, Od razu widać, że są nowe.
Arnold
20.10.2018
Ich autobusy są nowoczesne i w pełni sprawne. Dbają o regularne przeglądy techniczne. Wiem na pewno, bo przed zdecydowaniem się na współpracę pokazano mi odpowiednie dokumenty.
Dagmara
24.09.2018
Zatrudniają kulturalnych kierowców, którzy potrafią się do klienta uśmiechnąć i zażartować. Nie są naburmuszeni jak to w niektórych firmach bywa.
Lilianna
09.08.2018
Są punktualni i zawsze trzymają się ustalonych wytycznych. Takie podejście do klienta to ja lubię.
Radek
04.07.2018
Przewozy busem przebiegają sprawnie i w komfortowych warunkach. Podróżuje się bardzo przyjemnie.
Alek
20.06.2018
Oferta cenowa moim zdaniem jest bardzo atrakcyjna. Biorąc pod uwagę wysoką jakość wszystko stoi na bardzo wysokim poziomie.
Liliana
14.05.2018
Do klientów podchodzą profesjonalnie. Odbierają telefony i w razie pytań odpowiadają. Są rzetelni i kompetentni.
Kazik
03.04.2018
W autokarze było przyjemnie ciepło i leciała nastrojowa muzyka. Podróż pomimo, że trwała kilkanaście godzin była przyjemna i komfortowa.
Matylda
09.03.2018
Na rynku działają od bardzo dawna i nie da się tego nie zauważyć. Są profesjonalistami i dbają nawet o najmniejsze szczegóły, żeby zadowolić klientów.
Daria
04.02.2018
Liczne pozytywne rekomendacje od klientów, w tym również ode mnie są najlepszym dowodem na ich profesjonalizm. Zdecydowanie polecam.
Sandra
14.01.2018
Mają różne autokary. Każdy może dobrać idealny do swoich potrzeb w zależności od ilości przewożonych osób. Postawili na rozwój i inwestycję w pojazdy no i się im zdecydowanie opłaciło.
Marcela
01.12.2017
Bus zawsze przyjeżdża zgodnie z rozkładem. Jeżeli już się spóźnia to nieznacznie. Szanują pasażerów i nie robią w ich balona. Niektórzy przewoźnicy wcale nie przyjeżdżają.
Ariel
01.11.2017
Zawsze korzystamy z usług tej firmy kiedy organizujemy wycieczkę w naszej szkole. Można powiedzieć, że prowadzimy długotrwałą współpracę. Jest tak ponieważ, zawsze są terminowi. Są też odpowiedzialni i wiemy, że dzieci są z nimi bezpieczne.
Nadia
19.10.2017
Korzystaliśmy z usług Jaguara na pielgrzymkę do Częstochowy. Współpraca przebiegła na zadowalającym poziomie.
Izka
04.09.2017
Mieliśmy wyjazd integracyjny i na miejsce dowoziła nas firma Jaguar. Fajnie się czuliśmy, można było z kierowcą pożartować. Jechał dobrze, bez gwałtownego hamowania czy przyspieszania. Jednym słowem wszystko ok.
Jacek
03.08.2017
Trasa za granicę bardzo przemyślana. Dotarliśmy na miejsce wyjątkowo szybko. Kierowca wiedział jak ominąć korki i którędy dokładnie jechać, by zdążyć na czas.
Basia
10.07.2017
Świadczą rzetelne usługi przewozowe. Profesjonalnie podchodzą do obsługi klientów, a pasażerowie czują się komfortowo i bezpiecznie.
Aleks
07.06.2017
Solidna firma przewozowa. Polecam ich wszystkim zainteresowanym. Stają za wysokości zadania.
Elka
27.05.2017
Kierowca jechał w sposób bezpieczny. Czuliśmy, że jest kompetentną osobą i zaufaliśmy mu. Wszystko jak najbardziej ok.
Olga
18.04.2017
Sprawny dowóz gości weselnych na imprezę. Szybko i bezproblemowo. Ceny przystępne i generalnie cała firma na plus.
Patrycja
31.03.2017
Rzetelne usługi transportowe świadczone dobrymi autokarami. Miały niezbędne udogodnienia. Czas podróży upłynął więc szybko i komfortowo. Polecam firmę Jaguar.
13.10.2015
Bardzo silidna firma transportowa. Nie raz korzystałem z usług tej firmy i na prywatne okazje i na służbowe wyjazdy. Krótkie terminy, bardzo elastyczny czas pracy. Pojazdy bardzo czyste i zadbane. Obsługa bardzo miła i kontaktowa. // piotr92
13.10.2015
Polecamy w 100%
22.09.2015
polecamy!
07.05.2014
Rzetelna firma, mili przewoźnicy oraz autokary wysokiej klasy! Polecam