Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6342629129
REGON: 241350420
Rok założenia:
2009
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Warszawa, Smoluchowskiego 6 lok. 54
Możemy Państwu zaproponować zawsze aktualny Nowy Przegląd Mleczarski, który zamieszczony jest w sie...
Świętochów, Warszawska 10
Jeżeli Twoje dziecko jest zainteresowane zabawnymi historiami w świecie pełnym przygód, z pewnością...
Kalinowo, Sportowa 1 lok. 2
W ramach swojej działalności pomagam osobom, które chcą samodzielnie wydać własne książki. Oferuję ...
Prowadzimy księgarnię, w której można znaleźć starannie wyselekcjonowane książki religijne, a także...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "I Like Photo Group Mikołaj Jaźwiecki" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 6342629129. Numer REGON firmy to: 241350420.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2009. Firmę można odwiedzić pod adresem: Wilcza 35/41 lok. 26. Kod pocztowy do korespondencji to: 00-712 Warszawa. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.2244077169091N, 21.0141480127609E. Branża Wydawnictwa to dziedzina, w której firma "I Like Photo Group Mikołaj Jaźwiecki" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt I Like Photo Group Mikołaj Jaźwiecki

I Like Photo Group Mikołaj Jaźwiecki, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie I Like Photo Group Mikołaj Jaźwiecki


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.