Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5252262392
REGON: 01520288700000
KRS: 0000117182
Rok założenia:
2002
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Warszawa, Długa 29
Misją i głównym celem Fundacji AMARE & LIFE jest niesienie pomocy dla osób niepełnosprawnych lub ci...
Mazowieckie Stowarzyszenie Na Rzecz Dzieci i Młodzieży z Mózgowym Porażeniem Dziecięcym - "Krok Dal...
Zespół naszej fundacji ratuje pitbulle, które niejednokrotnie były głodzone, bite i maltretowane. Z...
Chorzów, Powstańców 70 lok. 3
Obecnie poszukujemy osób i firm, które chciałyby zaangażować się w naszą działalność charytatywną. ...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Fundacja Rozwoju Fotografii" w rejestrze gospodarczym to: 5252262392. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 01520288700000. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS): 0000117182.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2002. Przedsiębiorstwo znajduje się na Dzielna 1 lok. 15A. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 00-162 Warszawa. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 52.2473766097922N, 20.995703455103E. Przedsiębiorstwo "Fundacja Rozwoju Fotografii" działa od lat w branży Fundacje.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Fundacja Rozwoju Fotografii

Fundacja Rozwoju Fotografii, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Fundacja Rozwoju Fotografii


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.