Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6312344793
REGON: 520577530
Rok założenia:
2021

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Włosań, Królowej Polski 20
Praniem mebli tapicerowanych, wykładzin i dywanów zajmuję się już od ponad 8 lat. Uczestniczyłem w ...
Podejmujemy się realizacji zleceń związanych zarówno z sodowaniem, piaskowaniem, jak i szkiełkowian...
Oferujemy szeroki zakres usług, obejmujący utrzymanie czystości biur, mieszkań, lokali, obiektów pr...
Eko Blast założyliśmy w celu czyszczenia budynków, różnych konstrukcji i elementów wykończeniowych....

O firmie

Firma "Espresso Marcin Wujcik" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 6312344793. Numer REGON firmy to: 520577530.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Gliwice w województwie śląskim. Działa na rynku od 2021 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Karola Miarki 2 lok. 2. Kod pocztowy do korespondencji to: 44-100 Gliwice. Kompletne współrzędne GPS to: 50.2938329725872N, 18.6580914554947E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: serwisfresh@interia.pl. Branża Usługi czyszczenia to dziedzina, w której firma "Espresso Marcin Wujcik" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 500 314 131.

Kontakt

Kontakt Espresso Marcin Wujcik

Espresso Marcin Wujcik, Gliwice

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Espresso Marcin Wujcik


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.