Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8982054615
REGON: 933032621
KRS: 0000233327
Rok założenia:
2004
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Od dwudziestu lat firma AGM z Zabrza prowadzi działalność konsultingową oraz szkoleniową. Ma bogate...
W mojej pracy skupiam się na dwóch kluczowych obszarach: doradztwie zawodowym oraz działalności Hea...
Katowice, Rolna 43 B
Oferujemy Państwu kompleksowe usługi w zakresie konsultingu, a w szczególności konsultingu spawalni...
Szkolenia BHP i PPOŻ są obowiązkowe zarówno dla nowych, jak i stałych pracowników, ale również kadr...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "E-Rtm Sp. z o.o." figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 8982054615. Numer REGON firmy to: 933032621. Krajowy Rejestr Sądowy (KRS) Spółki to: 0000233327.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Oława w województwie dolnośląskim. Działa na rynku od 2004 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Młyńska 34. Kod pocztowy do korespondencji to: 55-200 Oława. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 50.9421317647059N, 17.3024451568627E. Przedsiębiorstwo "E-Rtm Sp. z o.o." działa od lat w branży Konsulting.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Dzwoniąc pod numer telefonu: 601 719 327 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt E-Rtm Sp. z o.o.

E-Rtm Sp. z o.o., Oława

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie E-Rtm Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.