Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9721203465
REGON: 30119527800000
KRS: 0000335955
Rok założenia:
2009

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Chcemy, by w naszym sklepie klienci znaleźli asortyment zróżnicowany, a przy tym wysokiej jakości i...
Głównym profilem naszej działalności jest sprzedaż zabawek dla dzieci. Działamy przede wszystkim z ...
Kamionki, Kamienna 24I lok. 1
Sklep internetowy Doggie Taste stworzyliśmy dla wszystkich osób, które chcą kupić pełnowartościowe ...
Mosina, pl. 20 Października 18
Sprzedajemy boxy prezentowe. U nas znajdziesz upominek dla ukochanej osoby. Nasza oferta zawiera bo...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "E-Medic Sp. z o.o." figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 9721203465. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 30119527800000. Spółka jest wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000335955.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Poznań w województwie wielkopolskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2009. Firmę można odwiedzić pod adresem: gen. Tadeusza Kutrzeby 16A lok. 105. Kod pocztowy do korespondencji to: 61-719 Poznań. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.4062917836547N, 16.9231583650219E. "E-Medic Sp. z o.o." to firma działająca w branży Sprzedaż wysyłkowa.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt E-Medic Sp. z o.o.

E-Medic Sp. z o.o., Poznań

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie E-Medic Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.