Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
09:00 - 17:00
Wt.
09:00 - 17:00
Śr.
09:00 - 17:00
Cz.
09:00 - 17:00
Pt.
09:00 - 17:00
Sb.
Zadzwoń i sprawdź
Nd.
Zadzwoń i sprawdź
Dane rejestrowe:
NIP: 5220103609
REGON: 012047699
Rok założenia:
1991
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Łódzkie Centrum Reklamy wypracowało sobie renomę dzięki rzetelności i uczciwemu podejściu do obowią...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Dziennik Zachodni. Redakcja. Dział sprzedaży reklam" w rejestrze gospodarczym to: 5220103609. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 012047699.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Zabrze w województwie śląskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 1991. Firmę można odwiedzić pod adresem: Wolności 307. Kod pocztowy do korespondencji to: 41-800 Zabrze. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 50.3061139019608N, 18.7886241372549E. Branża Biura ogłoszeń to dziedzina, w której firma "Dziennik Zachodni. Redakcja. Dział sprzedaży reklam" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Dzwoniąc pod numer telefonu: 32 370 04 00 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług. Zapraszamy do odwiedzenia firmy w godzinach: Pn.-Pt.: 09:00-17:00.

Kontakt

Kontakt Dziennik Zachodni. Redakcja. Dział sprzedaży reklam

Dziennik Zachodni. Redakcja. Dział sprzedaży reklam, Zabrze

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Dziennik Zachodni. Redakcja. Dział sprzedaży reklam


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.