Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 2220899995
REGON: 362875904
KRS: 0000584072
Rok założenia:
2015
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Katowice, Rolna 43 B
Oferujemy Państwu kompleksowe usługi w zakresie konsultingu, a w szczególności konsultingu spawalni...
W mojej pracy skupiam się na dwóch kluczowych obszarach: doradztwie zawodowym oraz działalności Hea...
Od dwudziestu lat firma AGM z Zabrza prowadzi działalność konsultingową oraz szkoleniową. Ma bogate...
Kraków, Czerwone Maki 57 lok. 43
Jesteśmy świadomi, że każdy biznes jest inny, dlatego podchodzimy do każdego klienta indywidualnie....

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Dispro.pl Sp. z o.o." widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 2220899995. Firma ma numer REGON: 362875904. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS): 0000584072.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Mysłowice w województwie śląskim. Początek działalności firmy na rynku to 2015 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na Oświęcimska 54. Kod pocztowy do korespondencji to: 41-400 Mysłowice. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 50.2305129N, 19.14117E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: asztygowska@catatnet.com. Branża Konsulting to dziedzina, w której firma "Dispro.pl Sp. z o.o." prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Dispro.pl Sp. z o.o.

Dispro.pl Sp. z o.o., Mysłowice

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Dispro.pl Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.