Dodatkowe dane

Rok założenia:
1989

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Specjalizujemy się w uwiecznianiu najpiękniejszych chwil życia na niezapomnianych fotografiach. Nas...
Uchwycenie wyjątkowych chwil to zadanie, jakiemu może sprostać tylko doświadczony fotograf, jakim j...
Fotografią interesuję się już od 15 roku życia, kiedy dostałam na prezent pierwszy aparat marki Son...
Nakło nad Notecią, gen. Dąbrowskiego 47
Ślub to dla wielu osób najważniejszy dzień w życiu. Wspomnienia tych chwil będą towarzyszyły przez ...

O firmie

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Toruń w województwie kujawsko-pomorskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 1989. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Osiedlowa 17. Kod pocztowy do korespondencji to: 87-100 Toruń. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 53.0296272745098N, 18.5831409607843E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: marek@czarnecki.com.pl. Branża, w której specjalizuje się firma "Czarnecki Marek. Studio fotografii reklamowej" to Usługi fotograficzne.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Dzwoniąc pod numer telefonu: 609 613 400 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Czarnecki Marek. Studio fotografii reklamowej

Czarnecki Marek. Studio fotografii reklamowej, Toruń

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Czarnecki Marek. Studio fotografii reklamowej


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.