Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6772389521
REGON: 361659943
KRS: 0000560887
Rok założenia:
2015

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Nasza firma specjalizuje się w badaniach laboratoryjnych połączeń spawanych oraz innego rodzaju obi...
Badania nieniszczące należą do grupy metod badawczych, dzięki którym można uzyskać niezbędne inform...
Zajmujemy się wykonywaniem próżniowych badań szczelności wyrobów produkowanych w zakładach przemysł...
Od 2013 roku możecie Państwo przeprowadzić dzięki nam badania materiałowe, które pozwolą skontrolow...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Consonance Sp. z o.o." figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 6772389521. Numer REGON firmy to: 361659943. Krajowy Rejestr Sądowy (KRS) Spółki to: 0000560887.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Kraków w województwie małopolskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2015. Firmę można odwiedzić pod adresem: Konarskiego 44 lok. 5. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 30-054 Kraków. Kompletne współrzędne GPS to: 50.0704781326653N, 19.9210501114368E. Firma "Consonance Sp. z o.o." prowadzi swoją działalność w branży Badania nieniszczące.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 533 008 376 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt Consonance Sp. z o.o.

Consonance Sp. z o.o., Kraków

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Consonance Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.