Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 1180070763
REGON: 011720680
Rok założenia:
1996
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Brok, Jana Pawła II 34
Nasza piekarnia słynie z tradycyjnej receptury, wypracowanej podczas wieloletniej praktyki piekarsk...
Pachnący, ciepły i świeży chleb jest niezwykle ważnym elementem polskiej tradycji. Wypiekali go już...
Zduńska Wola, Spacerowa 89
Zapewniamy wysoką jakość świadczonych usług. Wiele lat praktyki umożliwiło nam dopracowanie receptu...
Zapraszamy Cię do odkrycia prawdziwego smaku pieczywa w Piekarni EMA. W naszym lokalu tradycja piec...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Bluemark. Kukliński M." figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 1180070763. Firma ma numer REGON: 011720680.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 1996 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Księcia Trojdena 11. Kod pocztowy do korespondencji to: 02-109 Warszawa. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.20557N, 20.98005E. Branża, w której specjalizuje się firma "Bluemark. Kukliński M." to Piekarnie.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 22 253 90 20 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt Bluemark. Kukliński M.

Bluemark. Kukliński M., Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Bluemark. Kukliński M.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.