Dodatkowe dane

1981
Branża:

Polecane oferty

Podróżowanie to ciekawa forma spędzania wolnego czasu. Dla wielu osób wyjazdy w celach typowo wypoc...
Nasza bogata oferta wczasów i wycieczek obejmuje zarówno destynacje krajowe, jak i zagraniczne, zap...
Z pewnością każdy z Państwa marzy o wypoczynku w pięknym miejscu, gdzie będzie można nie tylko się ...
W firmie Relax zajmujemy się organizacją wycieczek dla grup zorganizowanych od 8 osób. Oferujemy za...

O firmie

Nasze biuro Logos Tour znajduje się w Poznaniu. Od początku lat 80. XX wieku prowadzimy działalność w branży turystycznej. Specjalizujemy się w organizowaniu wyjątkowych wakacji i wyjazdów turystycznych do ciekawych miejsc na całym świecie. Klientom zapewniamy fachowe doradztwo, konkurencyjne ceny i duży wybór wyjazdów. Nasza firma została wiele razy doceniona branżowymi nagrodami, w tym Złotą Statuetką Lidera Polskiego Biznesu.

Oferta

Spędzenie wolnego czasu poza granicami Polski to doskonały pomysł. Jednak większość biur podróży wysyła turystów w znane miejsca, które niczym nie zaskakują. Nasza oferta jest na tym tle wyjątkowa, ponieważ szczegółowo planujemy każdą wyprawę. Klientom zapewniamy wysoki standard usług, unikalne atrakcje i bezpieczeństwo. Każda wycieczka pozwala na poznanie najciekawszych atrakcji przyrodniczych, zabytków, unikalnych wydarzeń, lokalnej kultury i wyśmienitej kuchni.

W naszej ofercie znajdą Państwo:
  • wycieczki autokarowe,
  • rejsy,
  • wycieczki dla koneserów,
  • wyjazdy na narty,
  • wyjazdy firmowe,
  • warsztaty fotograficzne.
Polecamy Państwu skorzystanie z naszej oferty wyjazdów do miejsc znajdujących się na wszystkich kontynentach, między innymi na Bałkany, do Dalmacji lub Paryża. Zachęcamy również do poznawania z naszym biurem Mongolii, Rosji, Izraela, parków narodowych Indii oraz wyjątkowych miejsc w Korei Południowej. Nasza oferta obejmuje także wyprawy do Chin, trekking po nepalskich bezdrożach, Japonii, a także Indonezji. Prawdziwi podróżnicy docenią z pewnością możliwość odwiedzenia Australii, wzięcie udziału w karnawale w Rio, niesamowite widoki towarzyszące chilijskiej pustyni i obecność zwierząt podczas kenijskiego safari. To tylko niewielki wycinek naszej oferty, w której znajdują się także wycieczki do Stanów Zjednoczonych, wyprawy na Antarktydę i do Południowej Afryki.

Zapewniamy wyjątkowe doznania! Z nami na pewno przeżyją Państwo niesamowite przygody!

Serdecznie zapraszamy do nawiązania kontaktu i skorzystania z oferty biura turystyki Logostour w Poznaniu.

Kontakt

Kontakt Logostour Biuro Turystyki Znp Licencja Grażyna Ostapiuk

Logostour Biuro Turystyki Znp Licencja Grażyna Ostapiuk, Poznań

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (12)

Opinie o firmie Logostour Biuro Turystyki Znp Licencja Grażyna Ostapiuk

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.

Średnia ocen

4.9

Opinie użytkowników

Natalia
16.01.2021
To już kolejna moja wycieczka z tym biurem. Podróż odbyła się tak, jak to sobie wymarzyłam. Polecam!
Filip
27.11.2020
Bardzo fajnie zorganizowana podróż. Na pewno na długo ją zapamiętam. Biuro oferuje sporo miejsc do zwiedzenia.
Halina
14.09.2020
Na wycieczce z Logos Tour nie dało się nudzić. Zwiedzaliśmy nowe miejsca i poznawaliśmy kulturę.
Igor
07.07.2020
Każdemu będę polecał to biuro podróży. Wycieczka odbyła się w przyjaznej atmosferze. Dużo atrakcji.
Celina
16.05.2020
To biuro podróży moim zdaniem bardzo się wyróżnia. W ofercie mają cały czas jakieś atrakcje. Nieustannie zaskakują. Wycieczka po Stanach Zjednoczonych to było coś pięknego.
Laura
4.0
31.03.2020
Świetna wycieczka! To był mój pierwsze rejs statkiem. Do końca życia go zapamiętam. Zwiedziliśmy okolice, o których zawsze marzyłam. Mieliśmy zapewnione mnóstwo atrakcji przez cały czas.
Jarosław
24.01.2020
Byliśmy na nartach z tym biurem. Super wakacje, aktywne, pełne atrakcji.
Hania
19.11.2019
Polecam! Właśnie wróciłam z wakacji organizowanych przez to biuro, było super! Pod względem organizacji naprawdę chylę czoła.
Marcin
20.09.2019
Dawno się tak nie wybawiłem na wakacjach. Super program, do tego obcowanie z kulturą kraju, no po prostu super.
Ewa
13.07.2019
Polecam pod każdym względem. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie, i ci co lubią aktywny wypoczynek, jak i leżenie na plaży. My wróciliśmy wypoczęci jak nigdy.
Karol
10.05.2019
Byliśmy z narzeczoną na rejsie po Karaibach. Rewelacja. Super statek, mega fajny program, cudowne okolice, bardzo dobra opieka pilota.
Krzysiek
21.03.2019
Szukaliśmy nietypowych wakacji, zależało nam na bogatym programie i wybór padł na nich. Było warto! Doskonała zabawa, wszystko świetnie zorganizowane, po prostu wakacje marzeń.