Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5361325335
REGON: 361901226
Rok założenia:
2015

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Nasze usługi księgowe zapewniają sprawność oraz bezpieczeństwo firmy w zakresie rachunkowości. Bezb...
Ekspert to licencjonowane biuro rachunkowe. Pomagamy zakładać firmy oraz zajmujemy się obsługą mały...
W biurze rachunkowym ADR Lidmar nie zajmujemy się jedynie usługami księgowymi. Przede wszystkim sku...
Biuro rachunkowe Natalii Majchrowicz specjalizuje się w prowadzeniu księgowości zarówno w przypadku...

O firmie

Firma "Elżbieta Szalast Biuro Rachunkowe" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 5361325335. Numer REGON firmy to: 361901226.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Legionowo w województwie mazowieckim. Początek działalności firmy na rynku to 2015 rok. Firmę można odwiedzić pod adresem: Poznańska 24. Korespondencyjny kod pocztowy to: 05-120 Legionowo. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.4076867N, 20.9071978E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: ela@biuroszalast.pl. Przedsiębiorstwo "Elżbieta Szalast Biuro Rachunkowe" działa od lat w branży Biura rachunkowe.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 502 086 915.

Kontakt

Kontakt Elżbieta Szalast Biuro Rachunkowe

Elżbieta Szalast Biuro Rachunkowe, Legionowo

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Elżbieta Szalast Biuro Rachunkowe


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.