Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5342056710
REGON: 141185208
Rok założenia:
2007
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Nasza profesjonalnie zarządzana firma oferuje klientom szeroko rozumiany konsulting. Przeprowadzamy...
Chylice, Świętego Mikołaja 18
Jako właścicielka firmy InnovaOps pomagam moim Klientom w prawidłowym zarządzaniu projektami, zarów...
Warszawa, Syta 68A
Rozwój w sferze cyfrowej to w dzisiejszych czasach niemal obowiązek dla nowoczesnych podmiotów gosp...
Od dwudziestu lat firma AGM z Zabrza prowadzi działalność konsultingową oraz szkoleniową. Ma bogate...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Anna Rusajczyk Consulting" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 5342056710. Firma ma numer REGON: 141185208.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Pruszków w województwie mazowieckim. Początek działalności firmy na rynku to 2007 rok. Firmę można odwiedzić pod adresem: Piotrkowska 22. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 05-800 Pruszków. Kompletne współrzędne GPS to: 52.1772457669544N, 20.7948926554064E. "Anna Rusajczyk Consulting" to firma działająca w branży Konsulting.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 602 592 955.

Kontakt

Kontakt Anna Rusajczyk Consulting

Anna Rusajczyk Consulting, Pruszków

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Anna Rusajczyk Consulting


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.