Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7010814216
REGON: 36985591600000
KRS: 0000725640
Rok założenia:
2018

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Przede wszystkim zajmujemy się świadczeniem usług digital marketingu. Dzięki nim będziecie mogli Pa...
Z usług naszej firmy korzystają Klienci z całej Polski. Mieliśmy na przykład okazję współpracować z...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Advantage Media Sp. z o.o." figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 7010814216. Firma ma numer REGON: 36985591600000. Krajowy Rejestr Sądowy (KRS) Spółki to: 0000725640.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2018. Firmę można odwiedzić pod adresem: Żenczykowskiego 3 lok. 20. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 00-688 Warszawa. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.2294921021062N, 21.0148704077584E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: contact@advmedia.io. Branża, w której specjalizuje się firma "Advantage Media Sp. z o.o." to Marketing internetowy.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 570 332 127 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt Advantage Media Sp. z o.o.

Advantage Media Sp. z o.o., Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Advantage Media Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.