Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
10:00 - 17:00
Wt.
10:00 - 17:00
Śr.
10:00 - 17:00
Cz.
10:00 - 17:00
Pt.
10:00 - 17:00
Sb.
Zadzwoń i sprawdź
Nd.
Zadzwoń i sprawdź
Dane rejestrowe:
NIP: 5211144810
REGON: 011918502
KRS: 0000113785
Rok założenia:
1996

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Agencja P&P Marketing w Warszawie specjalizuje się w świadczeniu usług marketingowych, które są dos...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 5211144810 została umieszczona firma: "ABM Sp. z o.o. Agencja badań marketingowych". Numer REGON przedsiębiorstwa to: 011918502. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS): 0000113785.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 1996 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Żegańska 50. Kod pocztowy do korespondencji to: 02-727 Warszawa. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 52.2285055098039N, 21.0101423529412E. Przedsiębiorstwo "ABM Sp. z o.o. Agencja badań marketingowych" działa od lat w branży Agencje marketingowe.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 22 621 69 65. Firma jest otwarta w godzinach: Pn.-Pt.: 10:00-17:00.

Kontakt

Kontakt ABM Sp. z o.o. Agencja badań marketingowych

ABM Sp. z o.o. Agencja badań marketingowych, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie ABM Sp. z o.o. Agencja badań marketingowych


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.