Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9271227915
REGON: 970405906
Rok założenia:
2007

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Firma Virgo w Kaliszu powstała, by świadczyć dla Państwa usługi telekomunikacyjne i informatyczne. ...
Gliwice, Satyryków 20 lok. 9
Działamy w sektorze informatycznym. Prowadzimy sprzedaż oprogramowania dla zarządców nieruchomości ...
Oferujemy sprzedaż, wdrożenia oraz serwis oprogramowania. Wykonujemy również integrację systemów in...
W dzisiejszych realiach nie można sobie wyobrazić funkcjonowania firm, uczelni czy instytucji publi...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 9271227915 została umieszczona firma: "2PT. Tuszyński P.". Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 970405906.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Wrocław w województwie dolnośląskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2007. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Hłaski 19 lok. 1. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 54-608 Wrocław. Kompletne współrzędne GPS to: 51.1010476862745N, 16.9477332352941E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: biuro@2pt.pl. Przedsiębiorstwo "2PT. Tuszyński P." działa od lat w branży Oprogramowanie komputerowe.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Dzwoniąc pod numer telefonu: 601 912 692 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt 2PT. Tuszyński P.

2PT. Tuszyński P., Wrocław

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie 2PT. Tuszyński P.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.