Artykuł sponsorowany

Prezentacja 360 stopni – nowoczesne podejście do sprzedaży

Prezentacja 360 stopni – nowoczesne podejście do sprzedaży

Bogaty asortyment dostępnych na rynku towarów sprawia, że przebicie się z ofertą i dotarcie do klienta ostatecznego jest coraz trudniejsze. Skuteczny sposób na wyróżnienie się na tle konkurencji stanowi niestandardowe podejście do prezentacji wizualnej samej firmy, a przede wszystkim produktów z jej oferty. Jedną z najnowszych metod jest wykonywana m.in. przez Agrest Studio Prezentacja 360 stopni, która w innowacyjny sposób podchodzi do sprzedaży internetowej.

E-commerce przechodzi w ostatnich latach ogromny rozwój, a sprzedaż internetowa zajmuje coraz ważniejsze miejsce w strukturze zarówno światowego, jak i polskiego handlu. Przez Internet kupuje się już niemal wszystko – szybko i bez konieczności wychodzenia z domu. Ograniczenie stanowi jednak prezentacja asortymentu. Cały czas szuka się więc metod, które pomogłyby w sposób jak najbardziej wiarygodny oddać wszystkie zalety produktu, jego cechy i wygląd. Jednym z najnowszych podejść jest interaktywna Prezentacja 360 stopni, w której specjalizuje się również Agrest Studio. Innowacyjne podejście do prezentacji produktów  w dużej mierze przekłada się na pozytywny odbiór i przyczynia się do zwiększenia wielkości sprzedaży, zwłaszcza w przypadku sklepów internetowych.

360 sposobów fotografii produktowej

Sprzedaż internetowa w głównej mierze opiera się na odpowiedniej prezentacji wizualnej, a wysokiej jakości fotografie produktu znacząco wpływają na jego pozytywny odbiór ze strony klientów i przekładają się na wzrost sprzedaży. Firmy takie jak Agrest Studio, które specjalizują się w fotografii produktowej, szukają więc nowatorskich sposobów, które jeszcze lepiej pozwoliłyby przedstawić produkty klientom dokonującym zakupów on-line. Wykonywana przez Agrest Studio fotografia 360 stopni jest tego doskonałym przykładem. Jest to sposób prezentacji produktów, który na rynku stanowi jeszcze nowość i może stać się elementem wyróżniającym firmę. Ta interaktywna metoda pozwala na dowolne obracanie  i powiększanie zdjęcia, a obrotowa animacja daje możliwość obejrzenia produktu z każdej strony, niemal tak, jak w tradycyjnym sklepie. Dzięki temu decyzja zakupowa podejmowana jest w sposób bardziej świadomy i przemyślany. Znacznie uatrakcyjnia to również przekaz i zwiększa zaufanie względem sklepu czy producenta. Prezentacja 360 stopni najczęściej wykorzystywana jest w branży modowej do zaprezentowania odzieży, butów, biżuterii czy okularów, ale coraz częściej spotyka się ją również przy sprzedaży narzędzi, części samochodowych, zabawek czy sprzętu RTV i AGD. Tendencję tę zauważa również Agrest Studio wśród firm korzystających z usług studia.

Jak działa Prezentacja 360?

Tworzenie Prezentacji 360 stopni polega na wykonaniu określonej sekwencji zdjęć, które przy użyciu odpowiednich aplikacji łączone są w jeden, płynny obraz. Im więcej zdjęć będzie zawierała prezentacja, tym obraz produktu będzie płynniejszy. Za podstawę przyjmuje się sekwencję 24 zdjęć w przypadku przedmiotów o regularnych kształtach, jak np. butelka, oraz 36 ujęć jeśli mówimy o bardziej skomplikowanych produktach. W przypadku sekwencji zawierających przykładowo 48 zdjęć można mówić już o wersji premium, która z pewnością charakteryzować się będzie bardzo płynnymi przejściami. Jednak w tym wypadku należy mieć na względzie również fakt, że konsekwencją będzie wydłużony czas ładowania się prezentacji na stronie – tłumaczy przedstawiciel Agrest Studio. Zaletą tej metody jest również możliwość rozszerzenia obrazu o dodatkową funkcję hotspot, czyli umieszczenie na produkcie punktów, po najechaniu na które wyświetlać się będzie użytkownikowi rozszerzony opis, powiększony element lub nawet film. W ten sposób można dowolnie komunikować się z klientem, ułatwiając mu podjęcie decyzji. Takie rozszerzenia możliwe są do wykonania również w Agrest Studio.

Zaletą Prezentacji 360 jest ich uniwersalny charakter, można je bowiem wykorzystywać na stronach i w sklepach internetowych, umieszczać na serwisach aukcyjnych, jak również na portalach społecznościowych, np. Facebook. A dzięki temu, że tworzone są z wykorzystaniem technologii HTML5 oraz Flash, są one responsywne i automatycznie dopasowują się do rozmiaru ekranu urządzenia bez wpływu na czas otwierania prezentacji.

Warto przy tym podkreślić, że zaawansowanie technologiczne i nowatorskie podejście do sposobu prezentacji produktu jest stosunkowo niedrogie, gdyż koszt stworzenia w Agrest Studio Prezentacji 360 stopni rozpoczyna się już nawet od 15 zł.

Poza wykonywaniem zdjęć 360 stopni Agrest Studio wykonuje tradycyjne zdjęcia produktów tzw. Packshoty oraz fotografię odzieży na niewidocznych manekinach typu „duch”, jak również odzieżowe sesje zdjęciowe z modelkami.

Szczegółowe informacje na temat Prezentacji 360 stopni znajdą Państwo na stronie Agrest Studio http://www.agreststudio.pl/prezentacje360/

Oceń artykuł (1)
5.0
Komentarze
Dodaj komentarz