Artykuł sponsorowany

Jak stworzyć dobrą wizytówkę? Poradnik w 3 krokach

Jak stworzyć dobrą wizytówkę? Poradnik w 3 krokach

Dobra wizytówka ma ogromne znaczenie. Ten niewielki kartonik, który wymieniamy z potencjalnymi klientami lub partnerami biznesowymi, może być początkiem udanej współpracy lub sprawić, że wszystko spełznie na niczym. Jak stworzyć idealną wizytówkę, która zaprezentuje nas w dobrym świetle? Pomoże w tym nasz krótki poradnik.

Najważniejsze informacje

Dobra wizytówka to bardzo ważne narzędzie w rękach każdego biznesmena, ale nie tylko – także pracując w jakiejś firmie potrzebne nam są wizytówki, które pozwolą na nawiązywanie kontaktów i coraz lepszą realizację swoich zadań. Na wizytówce przede wszystkim musimy zamieścić najważniejsze informacje na nasz temat. Może się to wydawać oczywiste, jednak nie brakuje wizytówek przeładowanych zbędną treścią, lub wręcz przeciwnie – takich, na których brakuje najważniejszych informacji. Co w takim razie musimy zamieścić na naszej wizytówce? Przede wszystkim nasze imię i nazwisko. Równie ważne jest zajmowane stanowisko i nazwa firmy, którą reprezentujemy. Bardzo ważnym elementem jest także logo firmy – dodaje nam wiarygodności. Na wizytówce nie może także zabraknąć danych kontaktowych – adresu mailowego, numeru telefonu i strony www. Kiedyś punktem obowiązkowym były też dane adresowe, jednak dziś, kiedy większość rzeczy załatwiamy online, a wielu przedsiębiorców pracuje w ramach samozatrudnienia, bez biura z prawdziwego zdarzenia, można ten punkt pominąć, chyba że mamy siedzibę, do której chcemy zapraszać kontrahentów. Nie umieszczajmy na wizytówce dodatkowych, niepotrzebnych informacji. Ze względu na jej niewielki format, każde niepotrzebne słowo sprawia, że staje się ona mniej przejrzysta.

Dobry projekt

Drugim krokiem jest dobry, przemyślany projekt wizytówki. Przede wszystkim ustalmy jej format – najlepsza będzie 90 na 50 mm – idealnie dopasowany do wizytownika. Projekt wizytówki powinien być dostosowany do naszej branży i stanowiska – inaczej będzie wyglądać wizytówka urzędnika, a inaczej kogoś z branży kreatywnej. Pamiętajmy jednak, by wizytówka zawsze było przejrzysta, a najważniejsze informacje dobrze wyeksponowane.

Profesjonalny wydruk

Ogromne znaczenie dla tego, jak będą przyjmowane nasze wizytówki, ma jakość ich wykonania. Dlatego ich wydruk koniecznie musimy zlecić sprawdzonej drukarni, takiej jak drukarnia Gryf Szczepańczyk Andrzej. Solidnie wykonana wizytówka sprawi, że potencjalni klienci czy partnerzy biznesowi zyskają do nas większe zaufanie. Od jakości wydruku zależy więc nasze powodzenie w interesach, dlatego warto z rozwagą wybierać profesjonalną drukarnię.

Oceń artykuł (1)
4.0
Komentarze
Dodaj komentarz