Artykuł sponsorowany

Spotkania firmowe oficjalne i nieformalne. Gdzie je przeprowadzać?

Spotkania firmowe oficjalne i nieformalne. Gdzie je przeprowadzać?

Coraz więcej podmiotów gospodarczych zarówno tych o profilu przemysłowo-produkcyjnym, jak i usługowym decyduje się na organizowanie różnego typu spotkań firmowych w specjalnie przygotowanych do tego salach czy lokalach. Są to zarówno spotkania związane z employer brandingiem, czyli budowaniem marki pracodawcy wśród pracowników – wigilie, spotkania towarzyskie, spotkania integracyjne zespołów – jak i te bardziej oficjalne: szkolenia, konferencje, procesy rekrutacyjne czy negocjacje biznesowe.

Spotkania nieformalne

Firmowe spotkania integracyjne najczęściej mają charakter nieformalny. Jest to bardzo ważny element zarządzania zespołem i wbrew pozorom ma on duży wpływ na dobre funkcjonowanie różnego typu przedsiębiorstw. Spotkania nieformalne najczęściej są organizowane przez działy kadrowe, marketingowe oraz employer brandingowe i często są wykorzystywane – zwłaszcza przez korporacje – jako świetny rodzaj reklamy. Zdjęcia ekip pracowniczych z modnych lokali to bardzo dobry sposób na zachęcenie do złożenia CV potencjalnych pracowników. Wigilie, spotkania towarzyskie, urodziny firmy bądź innego rodzaju wydarzenia warto przeprowadzać w butikowych obiektach noclegowych z odpowiednim zapleczem - centrum konferencyjnym, restauracją oraz barem.

Spotkania oficjalne

Spotkania oficjalne najczęściej dotyczą spraw rozwoju firmy. Mogą to być spotkania biznesowo-handlowe związane z negocjacjami, a także konferencje i szkolenia pracowników. Tego typu wydarzenia okolicznościowe warto urządzać w specjalnie do tego przygotowanych salach konferencyjnych. Najlepsze z nich, jak rezydencja Don Prestige Residence, mają takie miejsca. To właśnie tego typu miejsca są wybierane na spotkania oficjalne, ponieważ oprócz przestronnych i w pełni przystosowanych sal konferencyjnych, oferują również nocleg na bardzo wysokim poziomie, a także catering.

Negocjacje biznesowe już dawno przeniosły się właśnie do hoteli. Prowadzenie rozmów z partnerami na neutralnym gruncie i w komfortowych warunkach jest dzisiaj wpisane w biznesową etykietę – sprzyja to pomyślnie budowanej współpracy. Wybierając sale konferencyjne, należy dokładnie zaplanować termin wynajmu – najlepiej dokonać tego kilka miesięcy przed wydarzeniem, ale najlepsze hotele są w stanie udostępnić miejsce w różnych sytuacjach nagłych. Sale konferencyjne powinny być jasne i przestronne, z możliwością zaciemnienia potrzebnego do przeprowadzania prezentacji interaktywnych. Ważny jest również odpowiedni sprzęt elektroniczny (tablice automatycznie wysuwane, a także rzutniki) oraz sam standard wyposażenia i aranżacji – poleca się wybierać stonowaną elegancję, która zapewni komfort, ale i także przyjazną atmosferę.

Gdzie zorganizować konferencję?

Rezydencja Don Prestige Residence w Poznaniu to elegancki obiekt, który oferuje wiele możliwości zorganizowania imprez i konferencji. Butikowy obiekt noclegowy posiada 3 sale konferencyjne, które mogą pomieścić do 100 os. Sale są w pełni wyposażone w nowoczesny sprzęt audio-wideo oraz klimatyzację, co zapewnia idealne warunki do prowadzenia prezentacji, szkoleń oraz spotkań biznesowych. Dodatkowo, rezydencja oferuje dostęp do szybkiego Internetu oraz catering na najwyższym poziomie.

Don Prestige Residence posiada również profesjonalną obsługę, która służy pomocą i doradztwem w organizacji każdej imprezy. Wszystko jest dopasowywane do indywidualnych potrzeb i oczekiwań klienta, co gwarantuje pełną satysfakcję ze zorganizowanego eventu. Dzięki doskonałej lokalizacji w samym centrum Poznania oraz wysokiemu standardowi usług, rezydencja Don Prestige Residence jest doskonałym miejscem do organizacji konferencji oraz innych wydarzeń biznesowych.

Opracowanie:
Poznań, św. Marcin 2
tel. 61 859 05 90
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz