Artykuł sponsorowany

Jak wybrać najlepsze miejsce do organizacji wyjazdu firmowego

Jak wybrać najlepsze miejsce do organizacji wyjazdu firmowego

Organizacja firmowych wyjazdów jest coraz chętniej praktykowanym zwyczajem przez właścicieli firm, którzy traktują wspólne wypady, nie jako zbędne koszty prowadzenia działalności, ale jako najbardziej efektywny sposób na zwiększenie zadowolenia swoich pracowników, ich nagrodzenia za ciężką pracę oraz integrację całego zespołu. Żeby jednak wszystkie postawione sobie cele były możliwe do zrealizowania, niezbędny jest wybór odpowiedniego miejsca na wyjazd, które nie tylko da możliwość relaksu, ale także właściwe warunki do ewentualnego przeprowadzenia szkoleń.

Właściwa wygoda i zaplecze

Niezależnie od tego, czy ma to być miejsce do organizacji firmowego wyjazdu integracyjnego, czy bardziej wyjazdowego spotkania szkoleniowego, wybrana lokalizacja musi spełniać kilka istotnych warunków. Przede wszystkim miejsce zakwaterowania musi być wygodne i zapewniać wszystkim uczestnikom wystarczającą ilość komfortu. Bardzo istotnym elementem jest właściwe wyposażenie pokoi, ale także samego hotelu lub pensjonatu. Odpowiedniej wielkości sala, w której będzie można zjeść wspólnie posiłek czy spędzić czas wolny jest bardzo ważna. Pamiętajmy bowiem o tym, że stworzenie dobrych warunków do integracji zespołu oraz do przeprowadzenia wartościowych szkoleń jest najważniejszym zadaniem każdego firmowego wyjazdu.

Cisza i dobre warunki do pracy

Oprócz właściwego zaplecza, wybrane miejsce powinno nam także zapewnić odpowiednią ilość spokoju. Nie polecamy organizacji firmowych wyjazdów do miejscowości, do których przyjeżdża duża liczba turystów. Zdecydowanie lepszą alternatywą jest wyjazd do miejsc, które nie są zbyt tłumnie odwiedzane, ponieważ gwarantują one ciszę i doskonałe warunki do pracy oraz rozrywki. Jednym z takich miejsc, które z pewnością możemy polecić jest luksusowy Pensjonat Ekoturystyczny Orlik, który znajduje się w okolicach Barlinecko-Gorzowskiego Parku Krajobrazowego. Jak wspomina w rozmowie z nami właścicielka pensjonatu, Pani Alicja Wilczkiewicz: Nasz pensjonat jest bardzo często wybierany do organizacji firmowych wyjazdów integracyjnych dla małych grup. Bardzo się z tego cieszymy i zawsze dokładamy wszelkich starań, żeby przyjeżdżający do nas goście bardzo dobrze wspominali u nas pobyt. Naszym gościom oferujemy 26 miejsc noclegowych w pokojach 2- i 3-osobowych z łazienkami i TV. Oprócz tego posiadamy bardzo dobrze wyposażoną kameralną salę konferencyjną dla 10 osób oraz jadalnie z kominkiem, która również w razie potrzeby może być wykorzystana jako sala szkoleniowa.  Doskonale zdajemy sobie jednak sprawę, że wyjazdy firmowe są związane nie tylko z pracą, ale także z przyjemnościami. Nasz pensjonat otacza ogród o powierzchni ponad 2 ha, w którym można zorganizować ognisko lub grilla. Oprócz tego do naszego terenu przynależą także stawy rybne, które są bardzo chwalone przez wszystkich miłośników wędkarstwa. 

Na pewno firmowy wyjazd do takiego miejsca jak wspomniane wyżej Siedlisko Orlik pozwoli naszym pracownikom na właściwe naładowanie baterii oraz zwiększy ich morale. Czy może coś bowiem dać pracownikowi więcej siły do działania niż świadomość docenienia jego pracy i wspólny wyjazd do urokliwego pensjonatu położonego w otoczeniu przyrody Parku Krajobrazowego?

Oceń artykuł (1)
5.0
Komentarze
Dodaj komentarz