Większość usług księgowych świadczonych jest przez biura rachunkowe dla firm. Liczyć mogą one na optymalizacje podatkowe, obsługę kadrowo-płacową oraz oczywiście na pełną obsługę rachunkową, która...
Jakiej pomocy potrzebujesz jako przedsiębiorca? A może dopiero planujesz rozpoczęcie działalności gospodarczej i potrzebujesz pomocy w zakresie informacji związanych z wyborem systemu podatkowego czy...
Sporządzanie aktów notarialnych to gwarancja bezpieczeństwa transakcji prawnych. Akty notarialne są dokumentami sporządzanymi przez notariusza, który posiada uprawnienia do dokonywania czynności...
Zarówno kadry, jak i płace to wiele obowiązków dla przedsiębiorcy. Jak się jednak okazuje, mogą być one z powodzeniem realizowane przez dobre biuro rachunkowe, takie jak Biuro rachunkowe Ewa Sarwa,...
Zarządzanie pracownikami oraz wypłacanie im należnych wynagrodzeń to obowiązek każdego pracodawcy, który zdecydował się na zatrudnienie osób na konkretnych stanowiskach. Wiele dodatkowych czynności,...
Wielu z nas zastanawia się, jak zapewnić swoim bliskim bezpieczeństwo finansowe w różnych przypadkach. Testament jest jednym z najważniejszych dokumentów, które pozwalają nam przekazać majątek na...
Testament notarialny to jedna z kilku form testamentu, którą można sporządzić w Polsce. Jest to pisemne oświadczenie woli spadkodawcy, którego celem jest określenie, w jaki sposób mają być...
Dziedziczenie jest procesem prawnym, który następuje w wyniku śmierci osoby, a jego celem jest transfer majątku zmarłego na jego spadkobierców. W Polsce istnieje kilka sposobów regulowania kwestii...
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jakie czynności wykonuje notariusz i dlaczego warto skorzystać z jego usług? Notariusze są niezbędnymi profesjonalistami w wielu sytuacjach życia codziennego. W tym...
Czy zastanawiałeś się kiedyś, na czym polega praca notariusza i jakie są najważniejsze aspekty sporządzania aktów notarialnych? W tym artykule przybliżymy tematykę aktów notarialnych oraz wskażemy...
Prowadzenie własnego przedsiębiorstwa, w którym zatrudniani są na podstawie umów pracownicy, to zadanie niełatwe i wymagające dodatkowo prowadzenia różnego rodzaju dokumentacji. Konieczne jest też...
Darowizna to umowa polegająca na nieodpłatnym przeniesieniu własności rzeczy lub praw majątkowych na rzecz obdarowanego. Czynność ta może dotyczyć zarówno nieruchomości, jak i ruchomości czy praw...
Akty poświadczenia dziedziczenia są jednym z najważniejszych dokumentów, które dotyczą dziedziczenia majątku po zmarłym. W przypadku gdy zgon następuje, spadkobiercy muszą podjąć odpowiednie kroki,...
Firma zatrudniająca pracowników na konkretnych stanowiskach musi liczyć się z koniecznością dopełnienia wielu obowiązków. Niezbędne jest m.in. prowadzenie kompletnych akt osobowych pracownika, ale...
Poświadczenie dziedziczenia to istotny dokument, który pozwala na uregulowanie spraw związanych z dziedziczeniem majątku po zmarłym. Bez tego dokumentu, spadkobiercy nie mogą swobodnie zarządzać...
Współpraca z biurem rachunkowym to spore udogodnienie dla każdego przedsiębiorcy. Księgowi są bowiem w stanie kompleksowo zająć się wszelkimi rozliczeniami i wieloma kwestiami związanymi z finansami...
Testament jest terminem używanym do opisania rozrządzenia majątkiem na wypadek śmierci. W Polsce wykonywanie testamentów reguluje głównie Kodeks Cywilny, jednak prawo przewiduje kilka form...
Zatrudnianie pracowników w firmie wymaga odpowiedniego zarządzania nie tylko zasobami ludzkimi, ale także m.in. wynagrodzeniami. Ich odpowiednie obliczanie czy rozliczenia z instytucjami to niezwykle...
Zwiększ popularność swojej oferty i docieraj do nowych klientów