Artykuł sponsorowany

Czy pokrowce na odzież mogą być gadżetem reklamowym?

Czy pokrowce na odzież mogą być gadżetem reklamowym?

Aby zwiększyć sprzedaż produktów, wiele firm inwestuje sporo środków w reklamę oraz gadżety reklamowe. Jeżeli chodzi o te drugie, to obok najpopularniejszych, czyli długopisów czy notesów, są dostępne także mniej popularne, jak choćby pokrowce na odzież. Korzystają z nich nie tylko sklepy odzieżowe, lecz także szwalnie i niewielkie zakłady krawieckie. Dlaczego warto zainwestować w zakup pokrowców na odzież?

Pokrowce na odzież – co proponują producenci?

To praktyczne akcesoria, bo chronią ubrania przez zabrudzeniami. Pokrowce na odzież, bo o nich mowa, są produkowane z myślą o różnych ubraniach. Najczęściej klienci mogą zakupić pokrowce na garnitury i garsonki, ale oferta producentów jest znacznie bogatsza. Przykładowo firma Dakom proponuje również pokrowce na: spodnie, koszule, suknie, płaszcze, kurtki i futra.

Ponieważ pokrowce są szyte z myślą o różnych ubraniach, różnią się rozmiarami. Dostępne są pokrowce m.in. o wymiarach 60x100 cm (idealne na bluzki, spódnice czy garnitur) i  60x150 (pokrowiec na płaszcz). Szeroki wybór sprawia, że na stanie każdego sklepu czy zakładu krawieckiego znajdą się pokrowce, w które będzie można zapakować ubrania zakupione przez klientów.

Pokrowce na odzież z nadrukiem – zadbaj o reklamę swojej firmy

Większość sieciówek pakuje ubrania zakupione przez klienta w plastikowe torby jednorazowego użytku. Właściciele prywatnych sklepów odzieżowych mogą się wyróżnić – wystarczy, że zdecydują się na pokrowce na odzież. Pakując sprzedaną odzież właśnie w  pokrowiec, zaskoczą klientów.

Pokrowce na odzież są produkowane ze specjalnego materiału – włókniny. Gładka powierzchnia oznacza, że można na nią nanieść dowolny nadruk. Właściciel sklepu odzieżowego lub zakładu krawieckiego, który zdecyduje się właśnie na pokrowce i zleci naniesienie na nie nadruku, może być pewien, że klienci, którzy dokonają zakupu, będą reklamować jego firmę.

Aby pokrowce na odzież faktycznie były reklamowym gadżetem, powinny być oferowane za darmo, czyli zamiast jednorazowych opakowań. Niewielkie sklepy, które nie zawsze mogą pozwolić sobie na takie rozwiązanie, mogę ustanowić próg finansowy, po przekroczeniu którego klientowi będzie przysługiwać pokrowiec.

Sprzedaż pokrowców na ubrania, czyli dodatkowe źródło zysku

Pokrowce na odzież mogą być gadżetem reklamowym, mogą też być pełnowartościowym produktem, po który będą sięgać klienci. Warto ich uświadamiać, iż przechowywanie ubrań w pokrowcach sprawia, że dłużej wyglądają one jak nowe. Część klientów z pewnością zainteresuje, że wyroby te są ekologiczne – nadają się do ponownego przetworzenia.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz