Artykuł sponsorowany

Tanie i sprawdzone sposoby na reklamę Twojej firmy!

Tanie i sprawdzone sposoby na reklamę Twojej firmy!

Wiele tradycyjnych, prostych i niedrogich sposobów na reklamę wyróżnia się niezwykłą skutecznością. Żeby promować swój lokalny biznes, nie musimy wydawać tysięcy złotych na reklamę. Wystarczy dobry pomysł i jedno ze sprawdzonych rozwiązań, które zawsze pozwalają na przyciągnięcie klientów. Dziś przedstawiamy niezawodne i sprawdzone sposoby na reklamę lokalnego biznesu.

Wykorzystaj słupy ogłoszeniowe

Bardzo dobrym sposobem na rozreklamowanie lokalnej firmy jest rozwieszanie na słupach ogłoszeniowych ulotek z numerami telefonu do wydarcia. Takie ulotki dobrze prezentują się też na przykład na słupkach od sygnalizacji świetlnej przy przejściach dla pieszych – czekając na zielone światło, na pewno ktoś przeczyta nasze ogłoszenie, jednak trzeba uważać – nie wszędzie można wieszać ogłoszenia na znakach i słupkach. Jeśli jednak w naszym mieście nie ma takiego zakazu, możemy pozwolić sobie na rozwieszenie reklam, tylko pamiętajmy, żeby nie były one nudne. Muszą w jakiś sposób odznaczać się na tle miejskiej szarości i innych ogłoszeń. Kluczem do udanej i skutecznej reklamy w tym przypadku jest naprawdę dobry pomysł.

Reklama w prasie

Jak wynika z badań firm zajmujących się marketingiem, mimo pojawienia się dziesiątek nowych sposobów na dotarcie do klienta, reklama zamieszczona w prasie wciąż jest bardzo skuteczna. Wykupienie ogłoszenia w jakimś lokalnym wydawnictwie nie zmusza nas do wydania fortuny, a daje gwarancję, że przeczyta ją wielu potencjalnych klientów. Świetnym miejscem na zamieszczenie takiego tradycyjnego ogłoszenia jest Gazeta Kontakt – największa gazeta reklamowo-ogłoszeniowa, która ukazuje się już od 24 lat. Zamieszczając tu swoje ogłoszenie, niezależnie od tego, jakiej dziedziny ono dotyczy, możemy być pewni, że trafi ono do dziesiątek osób zainteresowanych naszą działalnością. Gazeta ukazuje się w wydaniach tematycznych w całej Polsce - Nieruchomości-Lokale Kontakt o tematyce nieruchomości, Matrymonialno-Towarzyski Kontakt publikuje ogłoszenia matrymonialne, a Gazeta Kontakt ukazuje się na terenie zachodniopomorskiego, w której znaleźć można ogłoszenia o różnej tematyce.

„Potykacze” przy firmie

Kolejnym sposobem na tanią, skuteczną reklamę jest odpowiednie wyeksponowanie wjazdu do firmy. Jeśli znajduje się ona na uboczu, warto zadbać o kilka reklam, które będą wskazywać klientom drogę dojazdu. Przyda się też jedna duża reklama przy wjeździe do siedziby firmy. Natomiast jeśli prowadzimy biznes w centrum miasta, gdzie jest duży ruch, świetnym sposobem na reklamę są tak zwane potykacze, czyli specjalne rozkładane tabliczki, na których możemy umieścić reklamę swojej firmy, informację o promocjach, albo aktualne menu, jeśli prowadzimy restaurację.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz