Artykuł sponsorowany

Co zrobić, gdy zepsuje się AGD?

Co zrobić, gdy zepsuje się AGD?

Sprzęt gospodarstwa domowego psuje się zawsze w najmniej oczekiwanym momencie. Trudno sobie wyobrazić dłuższe funkcjonowanie bez pralki lub piekarnika, dlatego często od razu po awarii udajemy się po zakup nowego, kosztownego sprzętu. Zakup takiego urządzenia to zwykle duży wydatek, który mocno obciąża nasz domowy budżet. Czy to zawsze najlepsze rozwiązanie?

Nic dziwnego, że czujemy złość i frustrację, gdy po kilku latach użytkowania okazuje się, że AGD odmawia nam posłuszeństwa. Co możemy wówczas zrobić? Czy rzeczywiście jedynym dobrym wyjściem w takiej sytuacji jest zakup nowego sprzętu?

Czy sprzęt dalej jest na gwarancji?

To pierwsze pytanie, które warto sobie zadać, zanim udamy się do sklepu w celu zakupienia nowej pralki, zmywarki lub piekarnika. Pamiętajmy, że według polskiego prawa każdy AGD musi podlegać co najmniej 24-miesięcznej gwarancji. Nie oznacza to jednak, że Twoja zepsuta pralka również miała tylko 2-letni okres gwarancyjny – producent może zaoferować dłuży czas obowiązywania gwarancji, np. 10 lat. Dlatego warto przechowywać paragony i karty gwarancyjne w jednym, bezpiecznym miejscu. Dzięki temu możemy oddać sprzęt do naprawy bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Gwarancja minęła?

Niestety sprzęt gospodarstwa domowego często psuje się tuż po upływie terminu gwarancji. Co wówczas możemy zrobić? Mamy dwie możliwości – udać się do sklepu i wydać oszczędności na nową pralkę lub zmywarkę lub skontaktować się z fachowcami, którzy spróbują naprawić nasz sprzęt. Druga propozycja jest znacznie tańsza i sprawi, że nie nadwyrężysz domowego budżetu. Zarówno w pralkach, zmywarkach, jak i piekarnikach psują się zwykle te same elementy. Sprawdzona firma, która specjalizuje się w tego typu naprawach i wyróżnia się dużym doświadczeniem, poradzi sobie ze wszystkimi usterkami, które da się naprawić. Może więc warto spróbować? Zaufaniem klientów i renomą w branży cieszy się Serwis AGD Andrzej Jankowski z Warszawy.

Nie poddawaj się presji

Sprzęt, który odmówił posłuszeństwa, potrafi znacząco utrudnić życie domowników, zwłaszcza gdy mamy dużą rodzinę. Nic dziwnego, że chcemy wówczas jak najszybciej rozwiązać problem i często wybieramy zakup nowego sprzętu. Jednak w tej sytuacji lepiej zadzwonić do sprawdzonych fachowców, którzy niezwłocznie przyjadą pod wskazany adres
i naprawią sprzęt na miejscu lub w swoim warsztacie. Nie wydawaj oszczędności – naprawa AGD jest znacznie tańsza! Postaw na doświadczonych specjalistów i pamiętaj, że
Ci najlepsi oferują gwarancję na swoje usługi!

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz