Artykuł sponsorowany

Wygodne meble w przychodni specjalistycznej

Wygodne meble w przychodni specjalistycznej

Posiadając własną przychodnię specjalistyczną chcemy, aby nasi pacjenci byli zadowoleni z naszej opieki. Jednak czy zwracamy uwagę również na ich wygodę i poczucie komfortu podczas wizyt? Jeżeli nie, najwyższy czas zacząć!


Poza dobrymi specjalistami i wysoką jakością usług warto zastanowić się nad stroną wizualną naszej przychodni. Powinno być nowocześnie, a jednocześnie wygodnie i przytulnie. Warto rozejrzeć się za firmą, która w szybki i prosty sposób pozwoli nam zrealizować wszystkie te założenia, dobrze jest jednak samemu zastanowić się nad rozwiązaniami, które usprawnią działanie przychodni.


W tego typu instytucji sercem budynku jest recepcja. To pierwsze pomieszczenie, które widzimy jako pacjenci. To dość reprezentatywne miejsce – warto dołożyć wszelkich starań, aby było zadbane i przyjazne. Na pierwszym planie zawsze pojawia się lada recepcyjna. Bogata oferta na rynku pozwala przebierać we wszystkich możliwych wariantach kolorystycznych i stylistycznych (w katalogach sklepów można wybierać w rozmiarach, kształtach i kolorach wszystkich mebli). Przy jej projektowaniu lub wyborze zadajmy sobie kilka podstawowych pytań. Po pierwsze, jak dużego mebla potrzebujemy? Jaki rozmiar ma pomieszczenie, w którym ma stanąć recepcja? Bez sensu byłoby stawiać ogromny mebel w małym holu i przeciwnie – maleńka recepcja zaginęłaby w dużym pomieszczeniu. Zastanówmy się ile osób ma pracować na recepcji, ile sprzętu (komputerów itd.) ma się na niej zmieścić (od tego zależy, jak długi ma być blat oraz ile szafek i szuflad zainstalować) - tym samym weźmiemy pod uwagę także wygodę pracy zatrudnianych osób. Przy zakupie lady oraz mebli recepcyjnych szczególną uwagę należy zwrócić na jakość ich wykonania. To rzecz, która ma nam posłużyć przez długie lata i ważne, by przez ten czas zachowała estetyczny wygląd.


Na recepcji musi znaleźć się także miejsce na szafki kartotekowe. W ofercie firmy Meblant, realizującej zamówienia na meble pracownicze znajdziemy ciekawą ofertę dopasowaną pod wszystkie potrzeby i każdy gust. Możemy wybierać spośród regałów stojących i szafek wiszących, metalowych lub z płyty meblowej (w tym drugim przypadku można dopasować szafkę do recepcji i innych mebli tworząc jedną, ładną całość).


Dużo uwagi warto poświęcić wygodzie pacjentów, którzy po rejestracji czekają na wizytę u specjalisty. W wielu przychodniach zapomina się o odpowiednio wygodnych ławkach lub krzesłach, a to dość istotna rzecz – pacjenci często spędzają na nich wiele czasu. Poza wysokim komfortem bardzo ważne jest, aby siedziska były wytrzymałe. Jeżeli mają nam posłużyć odpowiednio długo, muszą być solidne – nie mogą się przecierać, rysować, przebarwiać, łamać itd. Dobrze jest także postawić na wygląd, który będzie współgrał z wystrojem całego pomieszczenia. W ofercie większości sklepów znajduje się cała gama kolorów, wzorów i materiałów do wykonania obić.


Posiadając ładną, wygodną i profesjonalnie stworzoną recepcję bez problemu uda się nam urządzić gabinety, łazienki i inne pomieszczenia w naszej przychodni. Ważne, aby dać pacjentom sto procent zadowolenia. Poza profesjonalną i miłą obsługą poczucie komfortu oraz estetyka mają w tym przypadku duże znaczenie.


Na polskim rynku działają przedsiębiorstwa takie jak Meblant, które specjalizują się w wyposażeniu między innymi przychodni. Warto oddać się w ręce fachowców - zaletami takiego kroku jest dostęp do bogatej oferty i możliwość dopasowania projektu indywidualnie pod swoje potrzeby. 

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz