Artykuł sponsorowany

Targi pracy – jak promować firmę?

Targi pracy – jak promować firmę?

Każdego roku w największych polskich miastach organizowane są targi pracy, które mają za zadanie przedstawienie profilu firmy kandydatom na rozmowy rekrutacyjne, a także zaprezentowanie profilu działalności danej organizacji. Specjaliści związani z marketingiem i promocją, a w szczególności ci związani z employer brandingiem prześcigają się w pomysłach, które mają przyciągnąć największą uwagę odwiedzających.

Czym jest employer branding?

Pod angielskim terminem employer branding (EB) kryje się budowanie marki pracodawcy. Jest to nic innego jak działanie mające doprowadzić do powstania takiego wizerunku firmy, który będzie potencjalnie atrakcyjny dla przyszłych pracowników. Warto pamiętać, że dzisiejszy rynek pracy charakteryzuje się walką o najbardziej wykwalifikowanych pracowników – zwłaszcza tych ze znajomością języków obcych. Najczęściej działania employer brandingowe są skierowane na rynek zewnętrzny – do studentów, absolwentów i osób funkcjonujących już na rynku pracy – oraz na rynek wewnętrzny – do własnych pracowników, w celu zachęcenia ich do zwiększania efektywności pracy oraz swoich kwalifikacji (w celu późniejszego awansu). Jednym z działań specjalistów EB jest współpraca z firmami związanymi z branżą gadżetów reklamowych, takimi jak Videodruk – upominki, gadżety reklamowe. To właśnie tego typu firmy pomagają działom EB w osiąganiu celów i poprawie wskaźników zatrudnienia.

Targi pracy – gadżety mają moc!

Żadna firma uczestnicząca w targach pracy nie zapomina o szeregu różnorodnych gadżetów reklamowych, które pełnią funkcję upominku. Najczęściej wręczane są one osobom, które wykażą zainteresowanie rozmową dotyczącą działalności firmy bądź wypełnią ankietę rekrutacyjną – duże firmy i korporacje w dużej mierze w ten sposób rekrutują swoich pracowników. Wśród najpopularniejszych gadżetów są drobne artykuły reklamowe, takie jak długopisy z nadrukiem, smycze do kluczy, breloki czy kalendarze reklamowe ze zdjęciami firmy i jej logotypem. Firmy o większym zasobie budżetowym pozwalają sobie na upominki takie jak parasole z nadrukiem logo, koszulki, polary, kubki czy plecaki! Wszystkie z nich są oczywiście wykonane z odpowiednimi nadrukami, a takie produkty oferują tylko najlepsze firmy związane z gadżetami reklamowymi. Zasób ich asortymentu i pomysłów na przyciągnięcie uwagi jest olbrzymi, z czego działy employer brandingowe z chęcią korzystają.

Zatrzymaj pracownika – dbaj o niego!

Każda firma, mała czy duża, powinna dbać o swoich pracowników. To, czy organizacja posiada piony związane z budowaniem wizerunku pracodawcy czy nie, nie ma większego znaczenia. W mniejszych firmach zająć się tym może dział kadr i płac, kierownik czy sam właściciel. Świetnym pomysłem na docenienie pracy swoich pracowników jest okazjonalne wręczanie drobnych upominków w formie artykułów reklamowych z logo firmy. Mogą to być zarówno droższe gadżety, takie jak zegarki i pendrivy, a także popularne power banki z nadrukami, jak również kubki czy bidony.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz