Artykuł sponsorowany

Gdzie można umieścić logo? Poznaj różne metody druku reklamowego

Gdzie można umieścić logo? Poznaj różne metody druku reklamowego

Logo jest podstawowym narzędziem budowania wizerunku marki i najważniejszym składnikiem szeroko rozumianej identyfikacji wizualnej. Dobrze zaprojektowane, rzucające się w oczy i chwytliwe logo to obowiązkowy element każdej poważnej kampanii promocyjnej.

Jednak samo opracowanie znaku firmowego przedsiębiorstwa oczywiście nie wystarczy. Logo musi iść w świat i pracować na korzyść swojego właściciela. A do tego potrzebny jest odpowiedni nośnik – wyjaśnia ekspert z Agencji Reklamowej Arfa.

Gdzie umieścić swoje logo?

Najbardziej oczywistym medium dla reklamy wydaje się obecnie Internet, a umieszczenie logo w witrynie www firmy zdaje się oczywistością. Mniej oczywisty jest fakt, że tradycyjne formy reklamy, mimo silnej konkurencji ze strony wirtualnych nośników, wciąż okazują się nie mniej skutecznie i równie popularne.

Gadżety z logo

Kto nie lubi prezentów? Trudno znaleźć taką osobę. Nawet najdrobniejszy upominek dla klienta, taki jak długopis, kubek czy czapeczka z daszkiem, są odbierane jako bardzo miły gest, który przyczynia się do budowania pozytywnego wizerunku marki.

Dodatkowym plusem takich działań promocyjnych jest to, że obdarowywany na pewno nie zapomni, jaka firma sprawiła mu tę drobną przyjemność. Niewielkie logo będzie mu o tym stale przypominać!

Sposoby druku reklamowego

Ozdabiania kubków, długopisów i innych gadżetów znakami markowymi nie nazywamy drukiem. W tym przypadku mówimy o grawerowaniu i wycinaniu. Jednak logo powinno obowiązkowo znaleźć się również na drukowanych materiałach promocyjnych twojej firmy.

Metody druku reklamowego

Ulotki reklamowe, plakaty, broszury i katalogi drukuje się zazwyczaj z wykorzystaniem jednej z dwóch podstawowych technik. Druk niskonakładowy wykonuje się za pomocą urządzeń cyfrowych, dzięki czemu uzyskuje się efekty o bardzo wysokiej jakości. Natomiast najpopularniejszą metodą reklamowego druku wysokonakładowego jest technika offsetowa, która pozwala na znaczne obniżenie kosztów.

Druk wielkoformatowy i na płótnie

Przygotowanie kilkumetrowych plakatów, billboardów i szyldów na podłożu foliowym czy innym materiale banerowym, wymaga zastosowania odmiennej techniki, a mianowicie druku wielkoformatowego. Z kolei druk na płótnie to jedna z najnowszych technik stosowanych w reklamie – pozwala ona na uzyskanie niesamowitego efektu, przywodzącego na myśl prawdziwy obraz.

Oceń artykuł (1)
5.0
Komentarze
Dodaj komentarz