Artykuł sponsorowany

Gadżety reklamowe a nowe firmy – czy warto z nich korzystać?

Gadżety reklamowe a nowe firmy – czy warto z nich korzystać?

Założenie własnej firmy wiąże się z koniecznością załatwienia wielu spraw formalnych. Gdy wreszcie doprowadzimy całe przedsięwzięcie do skutku, uregulujemy wszelkie opłaty, zakupimy niezbędny sprzęt oraz wyposażenie, przychodzi czas na reklamę. Początkowo o klientów może być bardzo trudno, dlatego warto doceniać tych, którzy zdecydują się na skorzystanie z naszych usług. Powinniśmy zadbać o każdego z nich, chociażby wręczając im gadżety reklamowe.

Inwestycja w gadżety reklamowe na początku istnienia firmy

Początki prowadzenia firmy nie są usłane różami. Niezależnie od tego, ile uda nam się zarobić, musimy opłacić ZUS, biuro księgowe oraz rachunki za telefon czy Internet. Nie ma od tego ucieczki i nawet, jeśli dany miesiąc będzie „chudy”, opłaty muszą zostać dokonane w terminie. Czy warto wobec tego dokładać sobie wydatków i inwestować w gadżety reklamowe? Odpowiedź na to pytanie jest prosta – zdecydowanie tak. Zainwestowanie w gadżety reklamowe – oferowane przez firmę Giftkan. Tomasz Kania – na samym początku działalności ma pozytywny skutek. Klienci, którzy zdecydują się na skorzystanie z usług naszej młodej firmy są na wagę złota. Jeśli będziemy w stanie odwdzięczyć się im nie tylko wysoką jakością oferowanych towarów czy usług, docenią nas w dwójnasób. Taką formą odwdzięczenia się może być obdarowanie ich drobnymi upominkami z nadrukiem – oczywiście powiązanym z naszą firmą. Początkowo nie muszą to być bardzo drogie przedmioty. Najważniejsze jest, by były funkcjonalne. Przykładowe długopisy przydadzą się każdemu, a jeśli przy ich używaniu klient rzuci okiem na logotyp naszej firmy, to z pewnością lepiej go zapamięta i chętniej wróci do naszej firmy.

Rola gadżetów reklamowych w rozruchu firmy

Jeśli uda się nam obdarować pewną grupę klientów drobnymi upominkami zawierającymi dane związane z naszą firmą, te zaczynają krążyć – trafiają do obiegu i korzystają z nich także osoby, które nie są naszymi klientami. Zwiększamy dzięki temu świadomość istnienia naszej firmy i wyrabiamy markę. Jeśli gadżety są użyteczne i dobrze wykonane, to ich popularność jest wysoka, a tym samym skojarzenia z naszą firmą – pozytywne. Gadżety reklamowe mogą nie dać natychmiastowej korzyści, ale z pewnością procentują w przyszłości. Podobnie jak większość strategii marketingowych proponowanych nowym firmom, ta związana z gadżetami reklamowymi obliczona jest na zysk po dłuższym czasie. Z pewnością się jednak opłaci – zarówno pod względem dochodowym jak i wizerunkowym.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz