Artykuł sponsorowany

Breloki reklamowe – praktyczny gadżet

Breloki reklamowe – praktyczny gadżet

Kolorowe, często zabawne breloczki to wynalazek znany od lat. Przede wszystkim używane są jako pomocny i efektowny gadżet, dzięki któremu można szybko odnaleźć klucze do domu czy ozdobić torebkę. W czasach rozwijającej się konkurencji brelok okazał się nie tylko praktycznym dodatkiem, ale także idealnym gadżetem reklamowym.

Funkcje praktyczne breloków

Breloczki to przedmioty, których nikomu nie trzeba przedstawiać, bo zapewne każdy bez względu na wiek miał kiedyś przynajmniej jeden taki drobiazg w domu. Przez całe dziesięciolecia traktowaliśmy je jako przedmioty praktyczne, dzięki którym łatwiej było znaleźć pojedyncze klucze czy też posłużyć się nimi podczas otwierania drzwi. Szczególnie osoby mniej sprawne lub o większych dłoniach mogły pomagać sobie takim gadżetem w przekręcaniu małych kluczyków nowoczesnych zamków typu Yale. Im cięższy był taki brelok, tym bardziej obciążał też klucze, dzięki czemu trudniej je było zgubić. Nowoczesne breloki dodatkowo wyposaża się w elektronikę, pozwalającą na ich odszukanie w przypadku zgubienia, dzięki emitowanym dźwiękom lub namierzaniu GPS. Funkcje praktyczne breloków to również łatwiejsze odsuwanie zamków błyskawicznych w torbach podróżnych i torebkach, a także sposób na zidentyfikowanie dziecięcego plecaka.

Breloki jako ozdoba i prezentacja poglądów

Noszenie breloczka przy torbie, pasku od spodni czy kluczach to również sposób na wyrażenie własnych poglądów, zidentyfikowanie się z konkretną dziedziną, zespołem muzycznym, marką samochodu czy też zjawiskiem społecznym. Przykładem są breloczki z symbolem pacyfki, koniczyny, podkowy czy złamanego serca, w wyraźny sposób manifestujące konkretne uczucia czy przekonania. To również sposób na podkreślenie swojej pasji przywieszką w kształcie piłki nożnej czy koła samochodowego. Powszechne jest również wykorzystywanie breloków jako detali ozdobnych. Przykładem są wszelkiego typu maskotki, przedmioty codziennego użytku przedstawione w miniaturze, przypinane do etui telefonu, plecaka szkolnego czy zamka sportowej bluzy. Te niewielkie, kolorowe detale to również ciekawy pomysł na kolekcjonowanie, a jeśli nawet nie trafiają do samodzielnych zbiorów, zazwyczaj można je znaleźć w kolekcjach tematycznych – sportowych, motoryzacyjnych i innych.

Breloki – idealny gadżet reklamowy

Niezaprzeczalnym atutem breloków jest ich niewielki rozmiar, poręczność i możliwość przypięcia niemal do wszystkiego, począwszy od pęku kluczy, po kurtkę czy plecak. Poręczność, walory kolekcjonerskie, przydatność i niski koszt produkcji sprawiają, że breloki są idealnym materiałem reklamowym. Świetnie nadają się do rozdawania klientom, dokładania do zakupów lub rachunku, wysyłania pocztą czy wręczania wraz z biletem wstępu. Jako gratisowe podarunki nie są wyrzucane, ponieważ przydają się nam w każdych okolicznościach – przypięte do kluczy od mieszkania czy paska. Produkowane przez firmę Imar s.c. w wielu różnych formach graficznych mogą mieć rozmaitą wielkość, kształt, jedno- lub dwustronny wzór, oryginalną estetykę i łańcuszek lub kółko do przypinania. To idealne miejsce na logo firmy czy też stosowny napis reklamowy.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz