Artykuł sponsorowany

Szerokie zastosowanie kart plastikowych

Szerokie zastosowanie kart plastikowych

Wyroby z tworzyw sztucznych zyskały spore uznanie w wielu branżach. Nie inaczej jest z kartami plastikowymi, które obecnie wykorzystuje się chociażby jako nośnik reklamy czy kolorowy identyfikator. Wysoka jakość przy jednocześnie stosunkowo niskich kosztach produkcji sprawia, że karty plastikowe używane są przez wiele przedsiębiorstw w rozmaitych celach. Jakich dokładnie?

Niezbędna w pracy

Jej charakterystyczny kształt kojarzy się większości osób z kartą kredytową. Często jest też wykorzystywana w biurach, gdzie może pełnić wiele funkcji. Karty wyposażone w specjalny pasek magnetyczny z powodzeniem używane są jako elektroniczny klucz do drzwi. System ich blokowania pozwala na otwarcie dzięki połączeniu karty magnetycznej z czytnikiem. Firmy decydujące się na tego typu kontrolę dostępu stają się nowoczesnymi biurami. Przebywanie osób nieupoważnionych w określonych pomieszczeniach może być więc z powodzeniem ograniczone poprzez wdrożenie plastikowych kart pełniących funkcję klucza. Ich produkcją zajmuje się firma Polskie Karty sp. z o.o., która zapewnia najwyższą jakość kart dostępu oraz zaimplementowanie w nich innowacyjnych technologii. Oprócz zabezpieczenia poszczególnych pomieszczeń przed dostępem osób niepowołanych, karty tego typu mogą też pełnić funkcję rejestratora czasu pracy. Każdorazowe wejście oraz wyjście pracownika jest dzięki plastikowej karcie zapisywane w systemie, dzięki czemu pracodawca może w prosty sposób określić ilość godzin spędzoną na stanowisku. Pomaga to m.in. w precyzyjnym obliczeniu wynagrodzeń. Za pomocą specjalnie przygotowanych kart plastikowych istnieje również opcja kontrolowania systemów alarmowych w firmie. Zwiększają więc one znacznie stopień bezpieczeństwa w biurze – identyfikują otwierającą pomieszczenie osobę i określają dokładnie godzinę wykorzystania karty, co w połączeniu z systemami rejestrowania oraz alarmowymi daje możliwość pełnego nadzoru nad obiektem.

Reklamowy gadżet

Karty plastikowe mogą być również z powodzeniem wykorzystywane jako nośnik reklamy. Umieszczenie na nich treści promujących daną markę to świetny pomysł – przedmiot ten jest poręczny i łatwo przechowywać go np. w portfelu. Możliwość umieszczenia na nim dowolnej grafiki i informacji sprawia, że sprawdza się też świetnie jako wizytówka. Dzięki zastosowaniu tworzywa sztucznego karta jest stosunkowo wytrzymała i sprawdza się o wiele lepiej niż jej odpowiednik z papieru. Przez wielu kontrahentów może też być traktowana jako bardziej prestiżowa oraz elegancka, co pozytywnie wpłynie na budowanie marki. Najlepsi producenci są w stanie zaproponować innowacyjne metody, takie jak przezroczystość, matowość czy podkład z metalicznego złota lub srebra. Nowoczesne metody produkcji pozwalają na stworzenie zjawiskowych wzorów z efektem przestrzennym, czyli wizytówek holograficznych. Zastosowanie lakieru wybiórczego to również niezwykle ciekawy pomysł – poszczególne punkty takiej karty są wypukłe, przez co sprawiają nietuzinkowe wrażenie podczas dotykania ich. Dzięki temu stworzony zostaje wyjątkowy, spersonalizowany produkt, który z pewnością pozostanie na długo w pamięci odbiorcy. Karty plastikowe mogą więc stanowić bardzo istotny element kampanii reklamowej. Warto jednak skonsultować projekt z renomowaną firmą zajmującą się produkcją takich kart. Eksperci doradzą, która metoda będzie najlepiej dopasowana do profilu działalności i wzbudzi pozytywne odczucia wśród obecnych i potencjalnych klientów.

Idealne dla sklepów

Sprzedawcy chcący zadbać o swoich klientów muszą przyciągnąć ich nie tylko skuteczną reklamą, ale też atrakcyjnymi programami lojalnościowymi. Zbudowanie długotrwałej relacji z kontrahentem pozwala na ugruntowanie pozycji w branży oraz zyskanie zaufania. To niezwykle ważne w kontekście otrzymania pozytywnych rekomendacji. Warto więc wdrożyć plastikowe karty lojalnościowe. Ich wykorzystanie np. przy wyborze konkretnych produktów lub zakupach za określoną kwotę będzie obligowało sprzedawcę do udzielenia rabatu. Takie rozwiązanie wpływa bardzo pozytywnie na stosunek klienta do sklepu i pozwala na zwiększenie obrotów. Ciekawym pomysłem są też karty podarunkowe. Stanowią one nowoczesną, wygodną formę prezentu. Obdarowana w ten sposób osoba może sama zakupić interesujące ją produkty za kwotę określoną na karcie podarunkowej. Dzięki temu uniknąć można kłopotliwych sytuacji, kiedy upominek staje się kompletnie nieprzydatny. Nierzadko sklepy wykorzystują plastikowe karty podarunkowe jako nagrodę w rozmaitych konkursach. To bardzo dobre rozwiązanie, które również pozytywnie wpływa na wyniki firmy oraz relacje z klientami. Jak się więc okazuje, karty plastikowe mają bardzo szerokie zastosowanie. Mogą być wykorzystywane jako element zabezpieczenia dostępu do konkretnych pomieszczeń biurowych, stanowią możliwość skutecznej reklamy, ale też z powodzeniem używają ich sklepy chcące zwiększyć sprzedaż. Warto więc zdecydować się na zakup indywidualnych kart plastikowych i ich skonfigurowanie zgodne z potrzebami. Należy jednak pamiętać, że taką usługę są w stanie wykonać jedynie najlepsi producenci.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz