Artykuł sponsorowany

Reklamy outdoorowe – ich rodzaje oraz skuteczność

Reklamy outdoorowe – ich rodzaje oraz skuteczność

Badanie strategii marketingowych wykazuje, że tak zwane reklamy outdoorowe wciąż przynoszą duże korzyści w zdobywaniu nowych konsumentów i w budowaniu pozytywnego wizerunku marki. Plakaty, banery, czy kasetony świetlne przestały być nudne, a ich artystyczna i kreatywna forma jest bardzo atrakcyjna dla konsumentów. Jeśli jesteś zainteresowany wdrożeniem w swojej firmie skutecznej kampanii marketingowej, skorzystaj z usług takich firm jak ProLogo.

Reklama zewnętrzna

Reklama zewnętrzna zalicza się do najstarszych oraz najbardziej skutecznych form marketingowych. Według statystyk, Polacy „konsumują” reklamy outdoorowe przez ponad dwie godziny dziennie (chodzi tutaj o czas, w którym wzrok człowieka natrafia na tego typu media). To dlatego reklamy takie jak plansze, banery, pylony czy fotografie reklamowe są tak skuteczne. Dokładnie wiedzą o tym specjaliści z firmy ProLogo zajmujący się projektowaniem, wykonywaniem i montażem reklam zewnętrznych. Jako zalety tego typu promocji wymieniają oni: masowość i szeroki zasięg, prosty i atrakcyjny wizualnie przekaz, możliwość kierowania reklam do konkretnych grup odbiorców, świetny sposób na ekspozycję marki, produktów, a także usług. Do zalet zalicza się również bezpośredni, stały, trudny do pominięcia kontakt z odbiorcą oraz niskie koszty docierania do dużej liczby konsumentów.

Odpowiednie zaprojektowanie

Takie firmy jak ProLogo przed podjęciem zlecenia zawsze dowiadują się jakie strategie marketingowe podejmuje dany zleceniodawca. Dzięki temu dochodzi do sprecyzowania zamówienia. Bardzo często kampania marketingowa prowadzona jest poprzez kilka typów reklam zewnętrznych, które posiadają jedną, spójną formę wizualną i formę przekazu. Firma ProLogo zatrudnia osoby z wysokimi kompetencjami graficznymi, a także ze zmysłem artystycznym. Pozwala to na stworzenie wyróżniających się niestandardowych reklam. Warto również skorzystać z usług takich podmiotów w celu wykonania logo własnej firmy. ProLogo wyróżnia się również na tym polu, czego potwierdzeniem jest partnerstwo ze szwedzkimi firmami z branży ekspozycyjnej – oferującymi swoje systemy jak  Flexiframe i Ego.

Największą zaletą firmy ProLogo jest jednak możliwość połączenia procesu projektowego z kompleksową realizacją wszystkich form  reklamy, oparto o wszystkie dostępne technologie. Przekazanie Klientowi dokumentacji projektowej nigdy nie jest zakończeniem współpracy, ale pierwszym etapem, który doprowadza do kompleksowej obsługi, której wynikiem jest konkretna realizacja, w rzeczywistych a nie czysto teoretycznych warunkach, stąd projekty nie zawierają błędnych założeń co do zastosowanych materiałów i technik, które świetnie prezentują przedmiot zlecenia na ekranie monitora projektanta natomiast są niemożliwe do zrealizowania w praktyce. Jest to obecnie najczęstszy błąd niedoświadczonych projektantów.

Najskuteczniejsze reklamy outdoorowe

Do najczęściej wykonywanych reklam zewnętrznych przez takie firmy jak ProLogo można zaliczyć plansze, banery, tablice, ściany promocyjne, a także znaki graficzne – wykonywane są one z wysokiej jakości styroduru, pcv spienionego, plexi, dibondu. Bardzo często klienci wykorzystują kasetony podświetlane, które możemy spotkać między innymi w galeriach handlowych (podświetlane logo marek sklepowych). Do innych form reklamy, które wykorzystywane są przez klientów ProLogo, zalicza się: ulotki lub katalogi ilustracyjne, reklamy samochodowe (oklejenia samochodów, śmigłowców, samolotów, bojerów, łodzi itd), czy też inne produkty wykorzystywane m.in. podczas targów (statuetki, nagrody, makiety, stemple, breloki).

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz