Artykuł sponsorowany

Charakterystyka wielkopowierzchniowych reklam podświetlanych

Charakterystyka wielkopowierzchniowych reklam podświetlanych

Reklamy są umieszczane wszędzie, a im jest ich więcej, tym bardziej przyciągające wzrok i zatrzymujące uwagę kreacje pojawiają się na naszych ulicach. W świecie reklamy outdoorowej rozmiar ma znaczenie. Stąd wiele firm zabiega o to, aby zająć jak największą i najlepiej wyeksponowaną powierzchnię. W tym tekście scharakteryzujemy wielkopowierzchniowe reklamy podświetlane.

Daj się zauważyć!

Nawet najlepsza kreacja reklamowa nie przyniesie żadnego rezultatu i będzie oznaczała pieniądze wyrzucone w błoto, jeśli nikt jej nie dostrzeże. Dlatego bycie widocznym to podstawowa potrzeba przedsiębiorstwa lub marki prowadzącej kampanię reklamową. To, jak bardzo firmy zabiegają o to, aby odbiorca je dostrzegł, widać bardzo dobrze na co dzień w przestrzeni miejskiej wypełnionej reklamą outdoorową.

Wciąż powstają nowe nośniki, których celem jest zwiększenie widoczności reklamy – mówi specjalista z firmy TechgrafQ zajmującej się reklamą wielkoformatową. – Dąży się więc do tego, aby reklamy były widoczne z każdego punktu niezależnie od pory dnia. Można to osiągnąć na kilka sposobów, między innymi dzięki coraz większym formatom oraz coraz mocniej świecącym nośnikom. Im więcej bodźców zadziała na odbiorcę, tym lepiej reklama wybija się spośród mnóstwa innych.

Wielkopowierzchniowa reklama podświetlana sposobem na skuteczną kampanię outdoorową

Rozmiar reklamy outdoorowej jest ważny z dwóch powodów. Po pierwsze, duża płaszczyzna reklamowa optycznie przytłacza inne reklamy w najbliższym sąsiedztwie, dzięki czemu skuteczność marketingowych działań konkurencji spada. Po drugie, bardzo dużej reklamy nie da się nie zauważyć – mocno przyciągają wzrok odbiorcy, ponieważ proporcjami odbiegają od tego, co widuje on na ogół.

Wielkopowierzchniowa reklama podświetlana ma przewagę nie tylko rozmiaru, ale też doskonałej widoczności nawet w środku nocy lub w niesprzyjających warunkach atmosferycznych. Podczas gdy niepodświetlane tablice reklamowe giną w mroku, strugach deszczu lub mgle, reklama podświetlana o dużej powierzchni pozostaje doskonale widoczna i jeszcze lepiej rzuca się w oczy. Uniezależnienie widoczności przekazu marketingowego od pory dnia i roku oraz warunków pogodowych daje firmie korzystającej z tego typu nośnika realną przewagę nad konkurencją. Dlatego, decydując się na kampanię outdoorową, warto włączyć do niej wielkopowierzchniową reklamę podświetlaną. Umieszczane na ścianach budynków są widoczne z dużej odległości i mogą stanowić ciekawe urozmaicenie miejskiego krajobrazu.

Oceń artykuł (1)
5.0
Komentarze
Dodaj komentarz