Zalety skrzynek kartonowych
Skrzynki kartonowe – niedrogie w produkcji i przyjazne dla środowiska naturalnego
Skrzynki kartonowe produkowane są głównie z papieru oraz tektury, które najczęściej pochodzą z recyklingu. Wpływa to na niższy koszt wytworzenia skrzynek, co dla ich nabywcy oznacza także niższą cenę ich zakupu. Korzystanie ze skrzynek kartonowych jest także korzystne ze względu na troskę o nasze środowisko naturalne. Zużyte skrzynki wystarczy bowiem wyrzucić do odpowiedniego pojemnika, aby mogły one zostać ponownie przetworzone i na nowo wykorzystane do produkcji nowych skrzynek lub kartonów. Dzięki temu, zmniejsza się więc ilość śmieci i odpadów, które zanieczyszczają nasze środowisko naturalne. Szeroki wybór takich skrzynek ma przykładowo działająca od wielu lat firma Wok-kartony.
Odporność na wilgoć skrzynek kartonowych
Skrzynki kartonowe najczęściej wykorzystywane są do przechowywania, składowania oraz transportowania warzyw oraz owoców. Wykonuje się je z kilkuwarstwowej tektury falistej, która dzięki swojej grubości oraz wysokiej jakości jest odporna na wilgoć, która pochodzi od umieszczonych w skrzynce warzyw i owoców. Sprawia to, że produkty żywnościowe mogą być w nich przechowywane przez dłuższy czas, bez obawy o utratę ich świeżości, czy zniszczenie samego opakowania. Skrzynki kartonowe są więc idealne, jeśli zależy nam na odpowiednim przechowywaniu warzyw i owoców.
Spersonalizowane skrzynki kartonowe – znakomita forma reklamy
Skrzynki kartonowe mogą być także spersonalizowane. Ma to szczególne znaczenie dla tych przedsiębiorców, którzy chcą dotrzeć ze swoimi produktami do jak najszerszego grona odbiorców. Na skrzynkach kartonowych możliwe jest bowiem umieszczenie informacji o wytwórcy danego produktu, jego logo, danych kontaktowych oraz adresu. Dzięki takim informacjom nasze produkty stają się lepiej rozpoznawalne i mają szansę znaleźć nowych klientów. Ich nabywcy z kolei mogą skontaktować się z firmą oraz uzyskać interesujące ich informacje, co sprzyja budowaniu wzajemnego zaufania na linii producent – klient. Wreszcie, estetycznie zaprojektowane skrzynki kartonowe zwiększają także sprzedaż eksponowanych w nich produktów, gdyż jak wiadomo, klienci kupują przede wszystkim oczami.