Artykuł sponsorowany

Wizytówka - dlaczego warto ją mieć?

Wizytówka - dlaczego warto ją mieć?
Jeszcze niedawno, posiadanie papierowej wizytówki było nieodzownym elementem wyposażenia każdego biznesmena. Nie tylko prezesa wielkiej spółki, ale także właściciela jednoosobowej firmy. Wizytówki nadal jednak są bardzo popularne i skuteczne, choć niektóre osoby nie są do nich przekonane. Dziś wiele osób nowego pokolenia preferuje bardziej aktywne sposoby. Poznaj zalety wizytówek.

Skuteczna “przypominajka”

Podarowanie klientowi wizytówki najczęściej daje nam duże szanse na to, że nie wyrzuci jej zbyt szybki, jak miałoby to miejsce w przypadku chociażby ulotki. Wizytówki jednak traktowane są z większym szacunkiem. Większość osób chowa wizytówki w przeznaczone do tego miejsce, do dokumentów czy do portfela. Jeśli więc wręczysz komuś wizytówkę i nie zadzwoni on do Ciebie w najbliższym czasie, nie będzie to oznaczać, że nie zrobi tego w ogóle. Jeśli chcemy w ogóle zdecydować się na tego typu reklamę, powinniśmy skorzystać z usług profesjonalnej firmy, takiej jak np. Kos Serwis, która w swojej ofercie posiada m.in. wizytówki, czy ulotki.

Profesjonalizm

Często osoby prowadzące działalność gospodarczą, które nie posiadają swoich wizytówek, uznawane są za amatorów, w dodatku niezorganizowanych i nieodpowiedzialnych. Oczywiście nie każdy ocenia innych w ten sposób, jednak często możemy się z czymś takim spotkać. Wizytówki pokazują innym, że jesteśmy profesjonalni, przykładamy się do tego, co robimy i dbamy o nie tylko firmę, ale i swój wizerunek. Jeśli zatem zastanawiasz się nad wizytówkami, powinieneś się na nie zdecydować.

Najtańszy sposób na reklamę

Wiele początkujących osób, które dopiero założyły firmę, nie dysponują dużą ilością gotówki. W reklamę tak naprawdę zawsze warto inwestować, jednak jest to w zupełności zrozumiałe, że nie zawsze ma się na nią pieniądze. Cena jest jedną z tych zalet firmowych wizytówek, z której możemy korzystać i cieszyć się zawsze. Wydruk wizytówek naprawdę jest niedrogi, bowiem cena jednej wizytówki waha się w przedziale cenowym od 20 groszy do 1 złotówki. Wszystko zależy od drukarni, wykończenia i jakości. Prawda jest jednak taka, że nawet słabej jakości wizytówki będą lepsze niż żadne. Na Twojej wizytówce powinno znaleźć się logo Twojej firmy, oczywiście nazwa oraz Twoje nazwisko. Jeśli masz taką możliwość, umieść także chwytliwe hasło, które będzie zachęcać potencjalnych klientów do skorzystania z Twoich usług. Zakup wizytówek możesz także potraktować jako koszt prowadzenia firmy, a tym samym odliczyć go od podatku, zatem cena będzie jeszcze niższa. Możesz też odliczać wszelkiego rodzaju artykuły biurowe czy jakiś sprzęt.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz