Artykuł sponsorowany

Trzy rzeczy, które znacznie poprawiają organizację w pracy

Trzy rzeczy, które znacznie poprawiają organizację w pracy

Co zrobić, żeby w pracy być bardziej zorganizowanym? Musimy ćwiczyć koncentrację, robić sobie przerwy i pamiętać, by przed wyjściem z domu zjeść śniadanie. Ale jest też kilka akcesoriów, które w bardzo prosty sposób mogą nam pomóc. Dziś trochę więcej o praktycznych artykułach biurowych.

Po pierwsze – notes

Mogłoby się wydawać, że w czasach, w których większość dokumentów wypełniamy pisząc na klawiaturze, a pod ręką mamy zawsze wielofunkcyjnego smartfona, zwykły notes pójdzie w odstawkę. Nic z tego! Wygodny notes to wciąż numer jeden wśród akcesoriów biurowych docenianych przez pracowników i ułatwiających im pracę. Notes to taki nasz brudnopis, w którym zapisujemy swoje pomysły, inspiracje, pierwsze ustalenia ze spotkania czy dane kontaktowe kontrahenta. Powinien być na każdym biurku.

Porządek musi być

Bardzo ważny dla pracowników jest ład panujący w miejscu pracy. Dotyczy to nie tylko czystego biurka, ale też – a może przede wszystkim – porządku w dokumentacji. To dlatego jednymi z najpopularniejszych akcesoriów biurowych są teczki i segregatory. To one pozwalają na prawidłową, przejrzystą archiwizację dokumentów i utrzymanie porządku w szafach. Dzięki segregatorom bez trudu znajdziemy umowy i faktury nawet sprzed kilku lat. Dzięki temu przygotowywanie dokumentów, np. w razie kontroli, przebiega bardzo sprawnie i nie paraliżuje pracy firmy. Segregatory przydają się w archiwach, ale sprawdzą się też jako miejsce do przechowywania dokumentów, nad którymi akurat pracujemy. Warto mieć je pod ręką.

To, co na biurku

Najważniejszym meblem w każdym biurze jest… biurko! To podstawowe miejsce pracy. Trzeba zadbać o to, by było do niej odpowiednio przygotowane. Nie chodzi tylko o dobrze zaprojektowany mebel, ale przede wszystkim o to, co się na nim znajduje. Różnego rodzaju akcesoria na biurko – od zszywacza po kalendarz – znacznie ułatwiają pracę. Najważniejsze jest to, żeby zawsze były pod ręką. Przydadzą się specjalne pojemniki na dokumenty, taśma klejąca, karteczki samoprzylepne, nożyczki i kilka różnokolorowych długopisów. Kalendarz stojący na biurku zawsze mamy przed oczami, dzięki czemu nie zapomnimy o żadnym ważnym terminie czy spotkaniu – jeśli wpiszemy je tylko do osobistego kalendarza, który nosimy w torbie, możemy coś przeoczyć. Spinacze, pinezki, stemple, linijki i kleje w sztyfcie mogą wydawać się drobiazgami, ale to dzięki nim praca jest wygodna i efektywna. Prowadząc firmę powinniśmy zadbać o to, by nie zabrakło ich w naszym biurze. Przydatne akcesoria biurowe i sprzęt do wyposażenia firmy znajdziemy w sklepie ABC Papier. Bogata oferta sprosta oczekiwaniom małych i dużych firm.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz