Artykuł sponsorowany

Rodzaje wzorników reklamowych

Rodzaje wzorników reklamowych

Wzorniki reklamowe pozwalają na prezentowanie i eksponowanie materiałów, kolorów oraz faktur różnych produktów. Znajdują zastosowanie w branży dekoratorskiej, budowlanej, metalowej, drewnianej, szklarskiej, elektronicznej oraz wielu innych. Przedstawiamy rodzaje wzorników reklamowych.

Zastosowanie wzorników reklamowych

Wzorniki reklamowe mają za zadanie zaprezentowanie klientom różnego rodzaju produktów w ten sposób, aby mogli oni wyobrazić sobie jak będą wyglądały w rzeczywistości. Potrzebne są w wielu branżach, w tym dekoratorskiej i budowlanej. Wzorniki występują w różnych formach i dostosować można je względem indywidualnych potrzeb.

-Dzięki wzornikom reklamowym można zobaczyć i dotknąć prezentowane w nich produkty, co znacznie ułatwia ocenę ich walorów, które ciężko poznać oglądając je na zdjęciach tłumaczy nasz rozmówca reprezentujący firmę SCAFFO.

Wybierając firmę produkującą wzorniki reklamowe warto zwrócić uwagę czy używa ona certyfikowanych surowców, takich jak gruba tektura lita. To od nich bowiem zależy trwałość i jakość wzorników. Ponadto, powinny być uszlachetniane folią (strukturalną, aksamitną, holograficzną), lakierem UV lub kalandrem, ponieważ zagwarantuje im to niepowtarzalną jakość i oryginalny wygląd.

Wzorników używa się do prezentacji takich produktów, jak farby, tkaniny, tynki, wykładziny, rodzaje kamienia, drewno, płytki i wiele innych.

Rodzaje wzorników reklamowych

Istnieją różne rodzaje wzorników reklamowych. Wśród tych najczęściej wybieranych należy wymienić:

●       wzorniki listkowe (wachlarzowe) – najbardziej poręczne i najchętniej stosowane, sprawdzają się do prezentacji tkanin, farb, folii, laminatów i oklein,

●       wzorniki książkowe – najczęściej wykorzystywane do prezentacji tynków, w ich przypadku możliwości prezentacji można dostosować względem różnych produktów (można stworzyć dowolną formę dopasowaną do ilości prezentowanych próbek),

●       wzorniki tablicowe – wykonywane w dowolnych rozmiarach, można tworzyć je z białego lub kolorowego PCW na kaszerowanym kartonie lub MDF, stosuje się do nich druk offsetowy, sitodruk oraz druk cyfrowy,

●       wzorniki teczkowe – proste i bardzo funkcjonalne, mogą mieć dowolne rozmiary, wykonuje się je z tworzywa, można je kaszerować,

●       segregatory – to rodzaj wzornika, który można łatwo modyfikować, dodawać do niego nowe produkty i usuwając te, które są już niedostępne, zwykle stosuje się je do prezentacji tkanin.

Wzorniki reklamowe można dodatkowo wyposażać w różnego rodzaju rączki, uchwyty i kieszonki. Można także zapewnić im zamknięcie na magnesy lub mocne zatrzaski.

Oceń artykuł (1)
5.0
Komentarze
Dodaj komentarz