Artykuł sponsorowany

Reklama samochodowa – wyróżnij swoją flotę!

Reklama samochodowa – wyróżnij swoją flotę!

Dzisiaj z samochodów służbowych korzysta wiele firm o różnym profilu działalności. Mogą to być przedsiębiorstwa handlowe wykorzystujące auta dostawcze, podmioty transportowo-logistyczne z flotą ciężarówek, czy też korporacje kupujące popularne osobówki. Warto przy tym wiedzieć, że oklejone reklamami samochody stają się świetną reklamą miejską, a także drogową. W ten sposób podświadomie buduje się pozytywny wizerunek marki wśród klientów.

Olbrzymi zasięg reklamy samochodowej

Reklama samochodowa na pierwszy rzut oka nie wyróżnia się tak bardzo, jak wielkoformatowe banery, czy też szyldy. Działa ona jednak bardzo mocno na podświadomość konsumentów, którzy z czasem zaczną rozpoznawać daną markę właśnie po spójnym wizerunku jej floty samochodowej. Warto przy tym wiedzieć, że reklama samochodowa przynosi sukces reklamowy nie tylko dużym firmom, które posiadają dziesiątki aut dostawczych, osobowych, czy ciężarowych – a nawet budowlanych. Skuteczność prezentowania swojego wizerunku, produktów, czy usług mogą osiągać również mniejsze podmioty gospodarcze wykorzystujące pojedyncze pojazdy oklejone bardzo wyróżniającymi się i kreatywnymi treściami reklamowymi. Przykładem mogą być samochody należące do pizzerii, restauracji, czy hoteli. Dobry marketing opiera się bowiem nie na ilości, ale na jakości!

Pomoc wyspecjalizowanych firm reklamowych

Niestety reklamy samochodowe mogą być swoistą pułapką dla ich właścicieli, przynosząc odwrotny efekt do zamierzonego. Jest to jednak wynik współpracy z niedoświadczoną lub nieprofesjonalną firmą, która posiada technologię pozwalającą na tworzenie oklein aut, ale nie specjalizuje się w branży reklamowej. Warto zatem rozejrzeć się za dobrymi podmiotami, które swoją pracę opierają o analizy rynkowe. Tak jest między innymi w przypadku firmy Cargraf, która posiada olbrzymie doświadczenie w przygotowywaniu reklam całych flot samochodowych, czy też wielkoformatowych banerów. Specjaliści marketingowi najpierw zapoznają się z założeniami firmy, jej wizerunkiem, a także tym, co chce osiągnąć dzięki odpowiedniej kampanii, a następnie projektują grafiki według najwyższych jakościowo standardów. Dziś najlepiej wybierać stonowany minimalizm bądź krzykliwą kreatywność.

Jak powinna wyglądać reklama samochodowa?

Oklejanie samochodów reklamami nie powinno być przypadkowe. Napisy kierujące na strony internetowe, czy do siedzib firm powinny być umieszczane w miejscach, które są widoczne zarówno z poziomu kierowcy, jak i pieszego. Sama szata graficzna musi zaś być spójna z polityką firmy, jej działalnością oraz statusem rynkowym. Banki, czy korporacje stawiają na prostotę, budując wizerunek na kolorach i własnym logo. Mniejsze firmy mogą zaś wybrać kierunek niepowtarzalne designu, który znacznie wyróżni pojazd spośród innych aut na drodze. Przed realizacją reklamy samochodowej pamiętaj o tym, aby wybierać firmy, które są gotowe przedstawić wiele projektów, wizualizacji komputerowych, a także portfolio wcześniej wykonanych prac.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz