Materiał Partnera

Przyśpieszone spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej oraz rzeźbienie mięśni – na czym polegają innowacyjne treningi z udziałem elektrostymulacji?

Przyśpieszone spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej oraz rzeźbienie mięśni – na czym polegają innowacyjne treningi z udziałem elektrostymulacji?

Treningi z wykorzystaniem metody EMS nie bez powodu stają się coraz popularniejsze. Polegają one na wykorzystaniu specjalnych kamizelek wyposażonych w elektrody, które podłącza się do najważniejszych partii mięśni. Dzięki temu mięśnie pracują tak, jak przy normalnym, ciężkim treningu, przy jednoczesnym odciążeniu szkieletu. Pozwala to na szybkie spalenie zbędnego tłuszczu oraz zwiększenie masy mięśniowej. Dla kogo nadaje się trening EMS?

Elektrostymulacja mięśni – dla kogo?

Zaledwie 20 minut treningu EMS zastępuje ponad 3-godzinny trening, dlatego doskonale nadaje się dla osób, które nie powinny przeforsowywać swoich stawów. Impulsy elektryczne mają takie same parametry, jak te wysyłane z ludzkiego mózgu, dlatego nie niosą za sobą ryzyka. Nie wykazano szkodliwego działania EMS na rozwój płodu, jednak dla bezpieczeństwa, lepiej unikać tych ćwiczeń w czasie ciąży. Warto jednak skorzystać z elektrostymulacji mięśni po ciąży, aby móc wrócić do formy i ujędrnić skórę w okolicy brzucha. Przeciwwskazaniami mogą być również choroby związane z układem krążenia, przepuklina oraz stany zapalne, dlatego przed rozpoczęciem treningów należy poinformować trenera o wszystkich swoich dolegliwościach.

Zalety treningów

Największą zaletą EMS są szybko widoczne efekty, przy krótkich i niekatorżniczych treningach. Widać je już po około 4-5 sesjach. Treningi pozwalają na zdecydowaną poprawę wydolności fizycznej i redukcję tkanki tłuszczowej. Ponadto, zdecydowanie zmniejszają widoczność cellulitu i ujędrniają skórę. W przypadku osób skarżących się na bóle w okolicy stawów i kręgosłupa zwykle zauważa się znaczną poprawę. Mięśnie szkieletowe są wzmocnione i bardziej wytrzymałe niż po tak krótkich seriach klasycznych treningów. Treningi EMS są dostępne w niemal każdym większym mieście, w Warszawie znajdziemy je na www.protrener.com.pl.

Dieta podczas stosowania metody EMS

Treningi EMS, tak jak wszystkie inne sposoby na zrzucenie zbędnych kilogramów i przybranie masy mięśniowej nie będą w stu procentach skuteczne, jeśli nie zastosujemy zdrowej, zbilansowanej diety. Powinna być odpowiednio zrównoważona i bogata w białko oraz Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe tzw. NNKT. Podczas treningu EMS spala się więcej kalorii, dlatego osoby, które chcą uniknąć spadku masy, powinny je uzupełniać. Optymalny dla każdego człowieka jest rozkład proporcji 50% węglowodanów, 30% tłuszczów, 20% białka. W celu ułożenia najlepiej dostosowanej diety warto udać się do dietetyka.

Opracowanie:
Grodzisk Mazowiecki, Krzywoustego 4
tel. 792 972 080
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz