Artykuł sponsorowany

Promocja marki za pomocą ulotek i plakatów

Promocja marki za pomocą ulotek i plakatów

Reklamowanie firmy w oparciu o wydrukowane w wysokiej jakości ulotki i plakaty to bardzo ciekawy pomysł, który pomaga w dotarciu do sporej ilości potencjalnych klientów. Małe, wszędobylskie ulotki towarzyszące nam praktycznie w każdym miejscu – rozdawane w centrach miast, wrzucane do skrzynek pocztowych, zostawiane nawet za wycieraczkami aut – to dobra forma promocji marki. Jak zadbać o to, by była ona maksymalnie skuteczna?

Projekt graficzny

Najważniejszy jest kontakt wzrokowy, dlatego reklama musi przyciągać przede wszystkim stroną wizualną. Szczególne znaczenie ma to w przypadku właśnie ulotek czy plakatów reklamowych, które muszą być zaprojektowane w sposób wyjątkowy i ciekawy, przyciągający uwagę. Atrakcyjny design pomaga w lepszym reklamowaniu marki, a przejrzyste pokazanie oferty potęguje jej wartość. W zależności od profilu działalności firmy, istotny jest dobór odpowiedniej kolorystyki. Pastelowe, jasne barwy w przypadku asortymentu lub usług skierowanych głównie do dzieci to świetny pomysł, który z pewnością zyska aprobatę i zainteresowanie najmłodszych. Wymagające powagi firmy, np. zakłady pogrzebowe, ulotki czy plakaty powinny jednak drukować w stonowanych kolorach, głównie z przewagą czerni. Profesjonalna internetowa drukarnia Twojedruki.pl posiada niezbędne narzędzia do wykonania najwyższej jakości tego typu produktów, które będą idealnie dopasowane do działalności. Nie należy jednak koniecznie iść w stronę utartych schematów i warto przełamywać pewne bariery. Należy przy tym pamiętać o zachowaniu przede wszystkim przejrzystości, tak aby klient z łatwością mógł odczytać ofertę. Ulotki czy plakaty muszą być zatem czytelne i atrakcyjne wizualnie - jakie jeszcze?                                                        

Najważniejsze informacje

Kiedy już zdecydujemy się na odpowiednią szatę graficzną ulotki lub plakatu reklamowego, należy zadbać o wypełnienie tego typu nośnika treścią. Kluczowe są informacje o firmie, które ułatwiają dotarcie do niej – adres, numer telefonu, nazwa i logo. Warto również zadbać o to, by przedstawić klientowi swoją ofertę. Może to być trudne w przypadku małego formatu ulotek, wtedy dobrze jest przedstawić najważniejsze usługi lub produkty. Takie artykuły reklamowe powinny też zawierać slogan firmy, zachęcający do kontaktu z nią i łatwo zapadający w pamięć. W połączeniu z atrakcyjną stroną wizualną taka ulotka czy plakat reklamowy stanowią świetną formę promocji marki. Okazuje się więc, że wykonanie w profesjonalnej drukarni takich artykułów w najwyższej jakości jest bardzo dobrym pomysłem na skuteczną reklamę.

Oceń artykuł (2)
3.0
Komentarze
Dodaj komentarz