Materiał Partnera

Najlepsze ćwiczenia dla kobiet na siłownię

Najlepsze ćwiczenia dla kobiet na siłownię

Jak wiadomo, nie tylko mężczyźni uczęszczają na siłownię, lecz kobiety równie często jak płeć przeciwna są obecne w tego typu miejscach. Ćwiczenia na siłowni nie są przeznaczone tylko do budowy mięśni, ale mogą również posłużyć do redukcji tkanki tłuszczowej czy do poprawy kondycji, a to sprawia, że znacznie więcej kobiet stosuje plany treningowe.

Trening obwodowy

Zaletą tego treningu jest zaangażowanie partii mięśniowych, które odpowiadają za wysiłek spowodowany różnorodnością ćwiczeń jeden po drugim. W treningu obwodowym można robić ćwiczenia z ciężarami wolnymi, takimi jak sztangi, hantle, lub na maszynach, które udostępnia nam siłownia. Musimy pamiętać, że od ćwiczenia do ćwiczenia powinno się przechodzić bez przerwy na odpoczynek. Systematyczność ćwiczenia jest naprawdę ważna, ponieważ tylko dzięki niej może osiągnąć rezultaty. Ten rodzaj treningu powinien być wykonywany 3-4 razy w tygodniu.

Rozgrzewka

Wiele ludzi, którzy uczęszczają na siłownie zapomina, lub nie mają pojęcia jaka rozgrzewka jest ważna, podczas treningu i jakie skutki może przynieść, jeśli zostanie ona z bagatelizowana. Powinna ona wynosić od 7 do 10 min i obejmować przede wszystkim: marsz na bieżni, lub ćwiczenia na rowerku stacjonarnym, nie możemy również zapomnieć treningu bez przyrządów, takich jak np. skłony do przodu, czy przysiady. Pamiętaj, abyś na każdym treningu miał na sobie wygodny strój, które nie będzie Cię rozpraszać.

Trening na uda

Jest wiele ćwiczeń na ten rodzaj mięśni np. przysiady z obciążeniem, lub wchodzenie na stopień przemiennie. Takich jak i innych technik najlepiej uczyć się poprzez zajęcia z osoba doświadczoną w tym kierunku lub wybrać firmę która oferuje tego typu zajęcia, np. Active Women, dzięki której możemy w sposób profesjonalny podejść do naszego treningu i tak samo zdobyć doświadczenie w zajęciach fitnessu, czy treningu interwałowego, bo właśnie te zajęcia posiada w swojej ofercie ta firma.

Trening klatki piersiowej

Najlepsza i najefektywniejszą metodą tego treningu są pompki, oraz ćwiczenia na ławeczce z sztangą. Oczywiście, aby zobaczyć efekty po paru tygodniach naszej ciężkiej pracy, niezbędna będzie idealna technika wykonywania ćwiczenia, ponieważ bez niej możemy sobie co najwyżej narobić krzywdy. Po pomoc najlepiej udać się do trenera personalnego lub zobaczyć filmy od osób doświadczonych jak wykonywać to ćwiczenie. Ważną też zasadą jest odpowiednia waga, ciężaru, które będziemy musieli podnosić, nie może ona być zbyt duża, czy za mała. Jeżeli dostosujemy się do wyżej wymienionych zasad powinniśmy osiągnąć zamierzone cele. Wszystko oparte jest o regularny trening, oraz samomotywację.

Opracowanie:
Szubin, św. Marcina 2 lok. 2
tel. 782 917 923
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz