Artykuł sponsorowany

Na jakie przedmioty najczęściej nanosimy nadruki reklamowe?

Na jakie przedmioty najczęściej nanosimy nadruki reklamowe?

Druk to jedna z najczęściej wykorzystywanych technik w szeroko pojętej dziedzinie reklamy i marketingu. Daje bowiem niemal nieograniczone możliwości projektowania i tworzenia grafik oraz napisów, które można nanosić na dowolne podłoża, nie tylko papier. Umieszczenie nazwy firmy czy logotypu na gadżecie reklamowym to skuteczny sposób na budowę świadomości marki. Na co najczęściej nanosi się nadruki?

Artykuły biurowe

Przekaz reklamowy umieszczony na przedmiotach, które użytkujemy w pracy, stanowi jeden z istotnych elementów strategii marketingowych prowadzonych w sektorze B2B, czyli business to business. Tego typu kampanie skierowane są do klientów biznesowych, dlatego też wykorzystywane w nich gadżety powinny nie tylko kojarzyć się z pracą, ale też być podczas niej użytkowane. Dotyczy to w szczególności tradycyjnych długopisów firmowych – niezastąpionych narzędzi umożliwiających szybkie zapisywanie ważnych informacji. Personalizacja polegająca na naniesieniu nadruku reklamowego, np. w formie logo firmy, pozwala wyróżnić długopis i nadać mu interesujący design, dzięki czemu taki gadżet przypadnie do gustu obdarowanej osobie.

Elementy garderoby

Odzież można ozdobić na różne sposoby – za pomocą metalowych dodatków krawieckich, haftów, ale też właśnie nadruków. Nazwa czy logo firmy naniesione na koszulkę, bluzę czy kurtkę ma istotną zaletę taki przekaz reklamowy trafia bowiem do szerokiego grona, nie tylko do osoby, która nosi dane ubranie, ale też do jej rozmówców i innych napotkanych ludzi. To zatem idealne narzędzie stanowiące istotny element nowoczesnego brandingu. Warto przy tym zaznaczyć, że nadruki reklamowe nanosi się również na dodatki do odzieży i akcesoria, np. na czapki z daszkiem.

Przedmioty codziennego użytku

Budowa świadomości marki zaczyna się od najprostszych czynności, dlatego też chcąc poszerzać swoje zasięgi reklamowe, firmy chętnie korzystają z możliwości umieszczania nadruków na różnego rodzaju przedmiotach użytkowanych na co dzień.

Przykładem takiego dość prozaicznego gadżetu może być kubek, który chociaż nie kojarzy się z reklamą, to jednak stanowi podstawowe wyposażenie każdego domu, biura i gabinetu. 

- Mówi pracownik bydgoskiej firmy Nadruki Reklamowe

- Umieszczenie nadruku na takim przedmiocie daje gwarancję, że zostanie on zauważony, a widniejąca na nim grafika zapadnie w pamięć użytkownika.

Do innych użytkowanych w codziennym życiu akcesoriów należą m.in. parasole, zapalniczki czy otwieracze. Pamiętajmy, że dobry gadżet z nadrukiem reklamowym powinien być atrakcyjny wizualnie, ale i użyteczny.

Oceń artykuł (1)
5.0
Komentarze
Dodaj komentarz